کد خبر: ۵۲۰۲۵۳
زمان انتشار: ۱۰:۱۳     ۲۵ دی ۱۴۰۱
مدت زمانی است که گفته می‌شود امیر قلعه‌نویی گزینه جدی برای مربیگری تیم ملی است و در روزهای اخیر صحبت از حضور او در کادر فنی تیم استقلال هم به میان آمده است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از خبر ورزشی: آیا فدراسیون فوتبال برای محول کردن هدایت تیم ملی به امیر قلعه‌نویی با این مربی یا باشگاه گل گهر صحبت داشته است؟ آیا باشگاه استقلال در صورت باخت استقلال در برابر تراکتور می‌خواسته امیر قلعه‌نویی را بخدمت بگیرد؟

صحت و سقم این خبرها را می‌توان در مصاحبه مدیر عامل باشگاه گل گهر جستجو کرد. جایی که اسفندیارپور می‌گوید: این صحبت‌ها فقط گمانه‌زنی‌ رسانه‌ها است و هنوز در این خصوص هیچ نامه‌ای به صورت رسمی از سوی فدراسیون فوتبال و باشگاه‌های دیگر به باشگاه ما ارائه نشده است. به هر حال فوتبال ما یک ساختار دارد و زمانی که مربیان و بازیکنان با یک باشگاه قرارداد دارند، هر باشگاهی نمی‌تواند سر خود کاری بکند و بخواهد کسی را جذب کند. باید بگویم که در صورت پیشنهاد احتمالی نیز هم ما هم آقای قلعه‌نویی سفت و سخت به قرارداد و همکاری خود با یکدیگر پایبند هستیم. خدا را شکر باشگاه در این فصل نتایج خوبی را کسب کرده و ما از اعضای باشگاه، کادرفنی و بازیکنان حمایت خواهیم کرد.

بله درست متوجه شده‌اید. نه فدراسیون فوتبال با امیر قلعه‌نویی صحبت کرده است و نه باشگاه استقلال و همه اخباری که در این زمینه وجود دارد گمانه زنی رسانه‌هاست.

کاملا پیداست که فدراسیون فوتبال به دنبال گزینه خارجی برای تیم ملی است و از سویی باشگاه استقلال هم در این برهه از زمان تصمیم گرفته به جای اخراج ریکاردو ساپینتو حامی این مربی باشد و سودش را در بازی با تراکتور گرفت و با شکست این تیم به یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها