کد خبر: ۵۲۰۸۰۰
زمان انتشار: ۱۰:۴۳     ۰۸ بهمن ۱۴۰۱
پس از حمله روزهای گذشته رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین در کرانه باختری و به شهادت رساندن بیش از ۱۰ فلسطینی، شامگاه جمعه در قدس اشغالی یک عملیات شهادت طلبانه صورت گرفت که به هلاکت دست کم ۸ صهیونیست و زخمی شدن بیش از ۱۵ نفر دیگر منجر گردید.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مشرق: پس از حمله روزهای گذشته رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین در کرانه باختری و به شهادت رساندن بیش از ۱۰ فلسطینی، شامگاه جمعه در قدس اشغالی یک عملیات شهادت طلبانه صورت گرفت که به هلاکت دست کم ۸ صهیونیست و زخمی شدن بیش از ۱۵ نفر دیگر منجر گردید. گفته میشود مجری این عملیات «خیری علقم» بوده که با تیراندازی موفق شده تعداد زیادی از شهرک نشینان صهیونیست را به هلاکت رسانده یا زخمی کنند.

گفته می شود حال برخی از زخمی شده ها وخیم بوده و احتمال دورقمی شدن تلفات دشمن نیز وجود دارد. این حادثه و گرفتن انتقام شهدای روزهای گذشته موجب شد تا مردم اردوگاه جنین به جشن و شادی بپردازند.

کاربران فضای مجازی نیز در توئیتر نسبت به این ماجرا واکنش نشان داده و ضمن انتشار هشتگ های «خیلی علقم، القدس، فلسطین و ...» از مجری این عملیات قدردانی کردند. این کاربران در کنار واکنش های جالب خود، بیانات رهبری و وعده ایشان برای نابودی رژیم صهیونیستی را گوشزد کردند.

واکنش های کاربران را در تصاویر زیر مشاهده می کنید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها