کد خبر: ۵۲۱۵۵۲
زمان انتشار: ۱۷:۱۸     ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
پاسخ زاکانی به هجمه‌‌سیاسی بر علیه‌شهرداری؛
27 هزار نفر در شهرداری تهران برای برفی روبی کار کردند. 10هزار نفر در حوزه برف روبی فعال بودند. 16 هزار نفر در حوزه خدمات فضای سبز و حدود 1هزار نفر هم از شهربانان و حریم بانان نیز به کمک برف روبان آمدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری 598، امروز علیرضا زاکانی شهردار تهران؛ در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درخصوص حواشی اخیر تهران توضیح داد: روز پنجشنبه منظقه دو شهری با برف درگیر شد. که سه نوبت هم برف آمد که بلافاصله بزرگراه یادگار امام را سه نوبت شن پاشی و نمک پاشی کردیم.

شهردار تهران همچنین تصریح کرد: سومین باری که در بزرگراه یادگار امام برف آمد در زمان اوج پیک ترافیک بود که در آن هنگام قفل ترافیکی شکل گرفت. یک تکلیف هم ما داشتیم که از مردم عذرخواهی کردیم.

زاکانی بیان کرد: نگاه غلط به مدیریت شهری باعث شده تا با نگاه مقطعی کوتاه به یک کوچه و خیابان درباره همه چیز تصمیم بگیرند. درصورتیکه ما یک سیستم درحال کار کردن هستیم.

وی تاکید کرد: 27 هزار نفر در شهرداری تهران برای برفی روبی کار کردند. 10هزار نفر در حوزه برف روبی فعال بودند. 16 هزار نفر در حوزه خدمات فضای سبز و حدود 1هزار نفر هم از شهربانان و حریم بانان نیز به کمک برف روبان آمدند.

زاکانی در واکنش به برخی هجمه‌های سیاسی گفت: وقتی که هواشناسی اعلام می‌کند؛ غافلگیری معنا ندارد. هر کسیکه بگوید غافلگیر شدم معلوم است که خیلی بی‌عرضه است. آنها که می‌گویند شهرداری غافلگیر شده است برای آن است که (سوء مدیریت) زمان خودشان را از سرشان باز کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها