کد خبر: ۵۲۱۵۶۲
زمان انتشار: ۰۹:۴۹     ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم از برگزاری جشنواره جوانان‌برتر ایران‌زمین ویژه هفته جوان در قم خبرداد.

به گزارش پایگاه 598: روح‌الله مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اعلام خبر برگزاری جشنواره «جوانان‌برتر ایران‌ زمین» ویژه فرا رسیدن هفته جوان طی سخنانی اظهار کرد: این جشنواره به منظور شناسایی ، معرفی الگوها و تجلیل از جوانان برتر ۱۸ تا ۳۵ سال طراحی شده که همزمان با هفته جوان از 13 اسفندماه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این جشنواره زمینه‌سازی برای توسعه ارزش‌های متعالی و روحیه فداکاری و ایثار‌، خلاقیت‌، افزایش نشاط اجتماعی، امید به آینده ، تقویت ایمان‌، روحیه خودباوری، اعتماد به نفس ، ایجاد زمینه‌های مشارکت در محورهای فرهنگی ، علمی ، اجتماعی و اقتصادی بین جوان عزیز قمی است.

معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان تصریح کرد: جشنواره جوانان‌برتر ایران‌زمین در قالب ۱۲ موضوع که برگرفته از 4 محور فرهنگی ، علمی ، اجتماعی و اقتصادی برگزار خواهد شد. در این جشنواره دستگاه‌هایی مانند سازمان تبلیغات اسلامی ، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دانشگاه‌های استان قم به عنوان دستگاه‌های محور مشارکت خواهند داشت.

وی افزود: همچنین، استانداری قم، مرکز مدیریت حوزه علمیه قم، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، اداره‌کل جهاد کشاورزی، بنیاد نخبگان استان قم، جهاد دانشگاهی، دانشگاه علوم پزشکی، سازمان بسیج مستضعفین و هلال احمر به عنوان دستگاه‌های همکار اداره‌کل ورزش و جوانان قم را همراهی خواهند کرد.

مقدم در ادامه خاطرنشان کرد: عناوینی که برای روزهای هفته در نظر گرفته‌ایم به این ترتیب است که برای روز پنجشنبه ۱۱ اسفند ماه عنوان «جوان مومن، افتخار آفرین، دانا و پرانگیزه»، جمعه «جوان، سلامت و سبک زندگی صحیح»، شنبه «جوان، خودباوری، معتقد به اصل ما می توانیم»، یکشنبه «جوان، جهاد علمی و پیشرفت اقتصادی»، دوشنبه «جوان انقلابی ، استکبارستیزی و عزت ملی»، سه شنبه «جوان، عدالت و مبارزه با فساد»، چهارشنبه «جوان، انتظار و تمدن نوین اسلامی» عناوینی را انتخاب کرده‌ایم.

معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم در پایان عنوان کرد: ما هرساله در معاونت امور جوانان برنامه‌های زیادی را به مناسبت هفته جوان برگزار می‌کنیم و امسال نیز برنامه‌هایی در نظر گرفته‌ایم؛ فعالیت‌های تبلیغاتی هفته جوان به منظور ابلاغ اهمیت موضوع جوان و چالش‌های حوزه جوانی، تولید و پخش تیزر و کلیپ های ویدیویی در صدا وسیمای استان و فضای مجازی، آذین‌بندی و نصب بنر و پلاکارد در ادارات و ورزشگاه‌های تابعه استان و... بخشی از اقدامات ما هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها