کد خبر: ۵۲۱۷۳۷
زمان انتشار: ۱۲:۰۰     ۰۲ اسفند ۱۴۰۱
سلیمی:
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: جمع کل کمک های نقدی و غیرنقدی به هموطنان زلزله زده شهرستان خوی از مرز ۱۵۴ میلیارد تومان گذشت.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، وحید سلیمی رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: ارزش نقدی اقلام اهدایی ورودی به انبار مشارکت‌های مردمی شهرستان خوی را ۹۷۸ میلیارد و ۲۳۱ میلیون ریال و ارزش نقدی اهدایی خیرین و بنگاه‌های خصوصی به سازمان داوطلبان برای کمک به زلزله زدگان خوی را ۱۴۵ میلیارد و ۷۹۳ میلیون ریال اعلام کرد.

سلیمی از ۲۹۴ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال ارزش نقدی کمک‌های بین المللی شامل پتو، چادر امدادی، انواع زیرانداز و بسته‌های بهداشتی و مواد شوینده به هموطنان زلزله زده خوی خبر داد.

وی افزود: جمع کل کمک‌های نقدی واریزی به شماره حساب اختصاصی جمعیت هلال احمر از ابتدای پویش سراسری مهر تابان تا اکنون یعنی از ۹ بهمن تا اول اسفندماه جاری، ۱۲۰ میلیارد و ۱۴۶ میلیون ریال بوده است.

رئیس سازمان داوطلبان از همکاری داوطلبانه شرکت تیپاکس در ارائه خدمات رایگان حمل و نقل اقلام ارسالی سازمان داوطلبان و مؤسسات خیریه همکار با این سازمان، از مبدا به مناطق زلزله زده خوی قدردانی و ارزش ریالی خدمات این شرکت را یک میلیارد و ۴۳۸ میلیون ریال اعلام کرد.

سلیمی در پایان اظهارات خود، یادآور شد: جمع کل کمک‌های نقدی و غیر نقدی به مردم زلزله زده شهرستان خوی طی ۲۳ روز اخیر ۱۵۴ میلیارد تومان بوده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها