کد خبر: ۵۲۱۷۵۳
زمان انتشار: ۱۳:۱۹     ۰۲ اسفند ۱۴۰۱
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: سپاهان تیم خیلی خوبی است، اما آنها می‌دانند که با تیم بزرگ پرسپولیس بازی دارند.

به گزارش پایگاه 598، حسن خان‌محمدی در خصوص شرایط تیم پرسپولیس پیش از بازی فردا مقابل سپاهان اظهار داشت: به نظرم پرسپولیس شرایط خوبی دارد، اما باخت به هوادار هم جزئی از فوتبال است و برد و باخت در فوتبال وجود دارد. به نظر من ذهن مربیان درگیر حواشی و داوری‌ها شده و این علت نتیجه نگرفتن پرسپولیس در چند بازی اخیر است. بازی فردا بازی بسیار حساسی است و به نظرم برد در این بازی می‌تواند هم حال تیم را خوب کند و هم جبران مافاتی برای نتایج اخیر باشد. با برطرف کردن ایرادات و انجام یک بازی خوب برد در اصفهان دور از دسترس نیست.

وی درباره تیم سپاهان، حریف فردای پرسپولیس در جام حذفی خاطرنشان کرد: سپاهان همواره تیم هجومی است و امسال هم بازیکنان خوبی به خدمت گرفته و تیم قابل احترامی است. بردن در اصفهان دور از دسترس نیست؛ چراکه پرسپولیس پتانسیل آن را دارد. باید ذهنیت کادر فنی و بازیکنان درست شود تا به باور برد برسند. بازی با سپاهان می‌تواند یک بازی طلایی برای پرسپولیس باشد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در باره نقش و تأثیرگذاری مورایس سرمربی سپاهان در این تیم، گفت: او نقش زیادی در عملکرد سپاهان دارد و معتقدم که سپاهان در نیم فصل دوم شرایط بسیار بهتری را نشان داده و حتی وقتی عقب افتاده، موفق شده بازی را ببرد. نمونه آن همین بازی با ذوب‌آهن است که سپاهان عقب افتاد، اما برنده شد. البته سپاهان هم می‌داند که با یک تیم بزرگ به نام پرسپولیس بازی دارد و این تیم بزرگ هر کاری را می‌تواند انجام دهد.

خان‌محمدی در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی شما از نتیجه این بازی چیست، گفت: نه اینکه هواداری صحبت کنم، بلکه به نظرم پرسپولیس می‌تواند از این بازی برنده بیرون بیاید و ناکامی بازی‌های قبلی را جبران کند. شرایط روحی و روانی بازیکنان تأثیر زیادی در این بازی خواهد داشت و به نظرم پرسپولیس می‌تواند بهتر از سپاهان بازی کند.

وی با اشاره به تغییر تاکتیک پرسپولیس افزود: سیستمی که پرسپولیس در نیمه دوم مقابل هوادار بازی کرد، یک سیستم جدید برای بازیکنان بود و زمان لازم دارد تا بازیکنان در این سیستم جا بیفتند. برای تثبیت یک سیستم شما نیاز به ابزار دارید و به نظرم پرسپولیس این ابزار لازم را نداشت و تغییر سیستم باعث شکست شد. شاید علت باخت همین مسئله باشد؛ چراکه وقتی شما می‌خواهید یک سیستم را عوض کنید نیاز به زمان دارید.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد حضور پریرا در این تیم و اینکه او چه نقشی می‌تواند در پرسپولیس ایفا کند، خاطرنشان کرد: بازیکنان قدرتمند و تأثیرگذار ابزار یک مربی هستند، هرچند که تفکرات مربیان نیز تأثیرگذار است. همه چیز باید دست به دست هم بدهد تا آن شرایط ایده‌آل به وجود بیاید.

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها