کد خبر: ۵۲۱۹۲۳
زمان انتشار: ۱۵:۳۲     ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
عملیات جدید رسانه‌های معاند؛
با توجه به رویکرد التهاب آفرینی رسانه های معاند و تلاش آنها برای توسعه حوادث مدارس در سایر شهرها برای ایجاد بحرانی شبیه به کرونا را در ایران محتمل است.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری 598، در روزهای گذشته ویدئویی در رسانه‌های معاند منتشر شده که در آن فردی مدعی شده فرزند دخترش تحت تاثیر مسمومیت دچار بی‌حسی در پاهایش شده است.

اما نکته قابل توجه آن است که این ویدئو یکبار در کانال تلگرامی BBC از لرستان منتشر شده و همزمان نیز حساب توییتری براندازان اقدام به انتشار همان فیلم اما اینبار از شهر قم کرده است.

یک ویدئو از دوشهر متفاوت! / آیا همه‌گیر سازی مسمومیت دانش‌آموزان در سایر شهرها،  سناریوی جدید رسانه‌های معاند است؟!

با توجه به رویکرد التهاب آفرینی رسانه های معاند و تلاش آنها برای توسعه حوادث مدارس در سایر شهرها برای ایجاد بحرانی شبیه به کرونا را در ایران محتمل است.

در روزهای گذشته نیز برخی سودجویان در پوشش معلم و اولیاء، با ضبط و انتشار فیلم در فضای مجازی اظهاراتی خلاف واقع درباره حوادث مدارس قم (اعم از نابینایی، فلج‌شدن و فوت مسموم شدگان) داشتند که سبب تشویش اذهان عمومی شد اما با پیگیری‌های بعدی کذب بودن آن اظهارات عیان گردید.

طبق اعلام وزیر بهداشت فقط در مواردی مسمومیت‌های خفیف در دانش آموزان قمی وجود داشته که هیچ عامل تشخیصی در محیط نیز پیدا نشده است و در بسیاری از موارد فشار روانی اضطراب ناشی از مسمومیت ها موجب بروز عوارضی همچون سردرد ، تپش قلب و سرگیجه شده است.

لذا رسانه‌های ضدانقلاب با انتشار اخبار ضدو نقیض و متعدد از حوادث مدارس بدنبال افزایش نگرانی ها و اضطراب در خانواده ها هستند تا بتواند با ایجاد فضایی ملتهب، سلامت روانی دانش آموزان را تهدید کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها