کد خبر: ۵۲۲۱۷۷
زمان انتشار: ۱۰:۲۱     ۱۳ اسفند ۱۴۰۱
حجت الاسلام صادق نیا در پاسخ به نقل قول آقای فاضل‌میبدی و انتساب ادعای مطرح شده درباره نقش داشتن هزاره گراها در مسمومیت دانش آموزان در قم اظهار داشت: بنده این گونه نگفتم و این نقل قول از من خطاست.

به گزارش پایگاه 598، پس از انتشار مصاحبه محمد تقی فاضل میبدی با روزنامه شرق و بیان ادعای نقش داشتن گروهی به نام "هزاره گرا" در مسمومیت دانش آموزان در قم، خبرگزاری ایرنا با این استاد دانشگاه مفید گفتگو نمود و ایشان ضمن رد نقل قول درج شده در روزنامه شرق، ادعا نمود که این بحث نقل قول از یک جامعه شناس به نام حجت الاسلام صادق نیا در یک جمعی خصوصی است و برای بنده نیست.

ایرنای قم در گفتگو با حجت الاسلام مهراب صادق نیا از اساتید جامعه شناسی و نویسنده مقاله "هزاره گرایی؛ رویکرد ها و گونه ها" ، انتساب نقل قول منتشر شده در روزنامه شرق را از ایشان جویا شده است.

حجت الاسلام صادق نیا در پاسخ به نقل قول آقای فاضل‌میبدی و انتساب ادعای مطرح شده درباره نقش داشتن هزاره گراها در حوادث مشکوک به مسمومیت دانش آموزان در قم اظهار داشت: بنده این گونه نگفتم و این نقل قول از من خطاست و این که علت حوادث مدارس قم چه می باشد بی اطلاع و بی‌خبرم. من اگر مایل بودم حرفی بزنم، خودم میزدم، کانال و رسانه هم دارم.

این استاد جامعه شناسی دانشگاه در ادامه می گوید: بنده مقاله ای درباره هزاره گرایی دارم که برای ۷ سال پیش است و در این باره[ علت مسمومیت دانش‌آموزان قمی] هیچ اظهار نظری نکردم و من چنین حرفی را نزدم و نقل قول از من اشتباه است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها