کد خبر: ۵۲۲۵۱۲
زمان انتشار: ۱۲:۲۱     ۲۱ اسفند ۱۴۰۱
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: ساختمان های ناایمن شهر تهران که تا پایان سال اقدامی برای ایمن سازی انجام نداده‌اند، پلمب می‌شوند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایرنا، مهدی چمران روز یکشنبه پیش از یکصد و سی و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران درباره انتشار لیست ساختمان های ناایمن گفت: اعلام اسامی ساختمان‌ها با شورا نیست.

وی با بیان اینکه شورا و دادستانی کار خود را در خصوص ساختمان‌های ناایمن انجام می دهند و اخطارهای لازم داده می‌شود، تاکید کرد: ساختمان‌هایی که تا پایان سال اقدامات لازم ایمن سازی را انجام ندادند، پلمب شوند.

رییس شورای شهر تهران همچنین درباره سوالات خبرنگاران با موضوع افزایش نرخ کرایه ها توضیح داد و افزود: لایحه نرخ اتوبوس و مترو برای سال آینده، آماده شده و امروز نهایی می‌شود.

چمران گفت: به دلیل اینکه تعداد زیادی از دستگاه‌ها شخصی است نرخ اتوبوس باید به گونه ای طراحی شود که برای رانندگان به صرفه باشد و مردم نیز بتوانند هزینه را بپردازند.

وی ادامه داد: نرخ تاکسی‌های خطی نیز بر اساس پیمایش و حتی شیب خیابان تعیین خواهد شد اما مطمئن باشید که نرخ بالایی نخواهیم داشت و نرخ بهینه‌ای اعمال می‌شود تا برای مردم سنگین نباشد و رانندگان نیز بتوانند هزینه‌ها را انجام دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها