کد خبر: ۵۲۲۹۸۳
زمان انتشار: ۱۶:۱۹     ۰۵ فروردين ۱۴۰۲
فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) در قالب دیدارهای جداگانه‌ای آغاز سال جدید و حلول ماه مبارک رمضان را به شماری از مراجع و علمای حوزه علمیه و همچنین استاندار قم تبریک گفت.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از خبرگزاری بسیج از قم، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) و حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسن اکبری مسوول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان قم همزمان با تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن با شماری از علما و مراجع تقلید حوزه علمیه قم دیدار و گفت‌وگو کردند.

طی این دیدارها، سردار محمدرضا موحد با آیات جعفر سبحانی از مراجع تقلید، سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، سید محمدحسینی قزوینی از اساتید حوزه علمیه و سید محمدتقی شاهچراغی استاندار قم دیدار کردند.

سردار موحد طی این دیدارهای جداگانه‌ای ضمن تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان، گزارشی از اقدامات یک سال گذشته سپاه استان قم در حوزه‌های مختلف مسئولیتی و همچنین برنامه‌های پیش رو سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) در سال 1402 ارائه کرد.

مراجع، علما و استاندار قم نیز در این دیدارها با قدردانی از خدمات پردامنه سپاه در عرصه‌های مختلف، نسبت به تداوم روند خدمت‌رسانی‌ها برای اعتلای بیشتر نظام مقدس اسلامی و جلب رضایتمندی مردم تاکید کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها