کد خبر: ۵۲۳۳۰۳
زمان انتشار: ۱۱:۱۱     ۱۷ فروردين ۱۴۰۲
چهره پنهان فتنه گران؛
تمام دروغ‌ها را می‌توان در یک پازل بنام جنگ هیبریدی که از داخل و خارج هماهنگ شده بود دانست که امروز هم برخی سرمایه‌ها و سربازان جریان غرب گرا کماکان تهدید به تکرار دوباره این حوادث در رسانه‌های خود می‌کنند.

سرویس سیاسی پایگاه 598-رضا احمد زاده/ امروز که سران فتنه گران یا در زندانند و یا به خارج از کشور متواری شده اند و پشت سر خود خرابی و خونریزی برجا گذاشته اند اجازه دهید برخی از دروغ‌هایی را که بوسیله آن، مردم را به خیابان کشاندند و خونشان را برای اهداف سیاسی بر کف خیابان‌ها ریختند را بازشماری کنیم.

این دروغ‌ها دروغ‌هایی از جنس واژه‌ها و سراب‌هایی بود که باز تولید نتایج دولت‌های غرب گرایی است که بیش از سه دهه قدرت سیاسی را در اختیار داشتند و با رفتار و مواضع سیاسی خود مردم را فریفتند و ضمن نابود کردن بیت المال ملت برای خود و همفکرانشان کاخ‌های سر بفلک کشیده و برای فرزندانشان در خارج از کشور مامن‌های امنی به زعم خود از علم و تکنولوژی و آسایش و سنگری برای فراهم اوردند.

این دروغ‌ها می‌تواند بیش از این هم باشد و تفاسیر زیادی بر نتایج آن زد، اما همین مقدار هم می‌تواند چهره پنهان ایشان را به نمایش درآورد و مردم را دیگر در دام نکشاند:

۱- دروغی بنام مرگ مهسا امینی بدست نیرو‌های امنیتی: و خانواده‌ای که آلت دست فتنه گران قرار گرفت و جرقه‌ای را زدند که دست آنان را هم در خون بناحق ریخته شده مردم شریک کرد و نام دخترشان را در تاریخ آیندگان با فتنه و فتنه گران و تروریست‌های خونریز همراه کردند.

دروغ هایی که فتنه گران با آن مردم را فریب دادند و خون شان را ریختند

۲- دروغی بنام انقلاب و خیزش مردمی: به دروغ با همراهی رسانه‌های بیگانه داخلی و خارجی حرکت خود را انقلاب و خیزش انقلابی نام نهادند و عده‌ای غافل و نااگاه از معانی مفاهیم و سوابق سیاسی جریانات سیاسی که از معروفترین سلبریتی‌های منحرف شده تا دیگر اقشار را شامل می‌شد وارد این عرصه شدند، یا مال باختند و یا جان، غافل از اینکه انقلاب کردن شاخصه‌هایی دارد که این حرکت را فقط می‌توان شورش اشرافیت و غرب گرایی بر علیه انقلاب اسلامی نام نهاد و لاغیر.

۳- دروغی بنام اعتصاب غذا، مرگ و شکنجه: در آن روز‌ها دیدیم و شنیدیم که عده‌ای کشته و دوباره زنده شدند/ عده‌ای شکنجه شدند، اما با گونه‌های سرخ از رفاه و آسایش که ختم به کیک پزی و میهمانی‌های درون زندان هم می‌شد آزاد شدند و رزومه شکنجه. مبارزه برای آینده فرار خویش به خارج از کشور ساختند.

۴- شعاری دروغی بنام زن، زندگی، آزادی: رفتار‌های جماعت برانداز و فریب خوردگان خیابانی این جماعت نشان داد که این شعار بیش از آنکه نمادی برای حفظ حریم و حرمت زنان باشد پوششی بود برای اندلسی سازی ایران اسلامی. غربیان دوباره دربزنگاه تاریخی دیگری قصد داشتند تا با یک استراتژی قدیمی زنان را وسیله بر اندازی و حذف رقیب کنند. حمله به زنان محجبه و کشف حجاب‌های مفتضحانه که بیش از بی حجابی به بد حجابی و نمایش توپوگرافی بدن زنان برای انحراف جوانان بود از مصادیق این دروغ گویی است...

۵- دروغ حملات شیمیایی به مدارس دخترانه برای فشار روانی به مردم و به تعطیلی کشاندن مدارس و...

۶- دروغ آماده شدن فرار مسئولان کشور به ونزوئلا و...

۷- دروغ‌هایی با شیوه فراخوان‌های زمان دار از یک سو و تهدید و ارعاب کسبه بازار‌ها به تعطیلی کسب و کار خود

۸- و...

تمام این دروغ‌ها و دروغ‌های دیگر را می‌توان در یک پازل بنام جنگ هیبریدی که از داخل و خارج هماهنگ شده بود دانست که امروز هم برخی سرمایه‌ها و سربازان جریان غرب گرا کماکان تهدید به تکرار دوباره این حوادث در رسانه‌های خود می‌کنند که استفاده دوباره از این دروغ‌ها و روش‌ها دور از انتظار نیست. 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها