کد خبر: ۵۲۳۳۴۳
زمان انتشار: ۰۹:۱۹     ۱۹ فروردين ۱۴۰۲
پاسخ مقتدرانه مقاومت به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی نشان داد که رزمندگان مقاومت دست بالا را در منطقه دارند.

به گزارش پایگاه 598، نظامیان رژیم صهیونیستی شامگاه چهارشنبه در جنایتی دیگر به مسجدالاقصی حمله و معتکفان و نمازگزاران حاضر در این مسجد را مورد ضرب و شتم شدید قرار دادند.

نظامیان صهیونیست با ورود به صحن مسجدالاقصی به باتوم و گلوله‌های پلاستیکی نمازگزاران فلسطینی را مورد حمله شدید قرار داده و و دهها فلسطینی را زخمی و بازداشت کردند و در ادامه مانع ورود خودروهای امدادی به باب الاسباط در قدس برای انتقال زخمی‌ها شدند.

منابع فلسطینی اعلام کردند که در اثر یورش نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی بیش از ۲۰۰ نفر از نمازگزاران فلسطینی زخمی و ۴۰۰ نفر دیگر نیز بازداشت شدند.

پس از این اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی بود که دو گروه مقاومت حماس و جهاد اسلامی و همچنین گروه های دیگر مقاومت فلسطینی و غیرفلسطینی با هشدار به رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حملات صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی بی پاسخ نخواهد ماند.

"حازم قاسم" سخنگوی حماس در این باره اعلام کرد که مردم و مقاومت، رژیم اشغالگر صهیونیستی را به سبب جنایاتش علیه مسجدالاقصی مجازات خواهند کرد.

سخنگوی حماس افزود: اشغالگران در حال جنگ مذهبی و تلمودی هستند که هویت مسجد الاقصی را هدف قرار داده است.

"محمد الهندی" عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی نیز تاکید کرد که مردم ما با تمام حملات صهیونیست ها به مسجد الاقصی مقابله خواهند کرد.

به دنبال اقدام جنایت کارانه نظامیان صهیونیستی در مسجدالاقصی رزمندگان مقاومت با ۴۴ راکت از سمت غزه در جنوب سرزمین های اشغالی و دهها راکت از سمت جنوب لبنان (شمال سرزمین های اشغالی) مواضع صهیونیست ها را هدف قرار دارند، اقدامی که در نوع خود اولین اقدام هماهنگ مقاومت از شمال و جنوب فلسطین اشغالی برای هدف قرار دادن مواضع صهیونیست های اشغالگر بود.

این اقدام منسجم و هماهنگ مقاومت گوشی را دست مقامات تل آویو داد که مقاومت آماده تر و هماهنگ تر از گذشته پاسخ جنایات صهیونیست ها را می دهد و قدمی از آرمان هایش که همان آزادی فلسطین و فلسطینیان است عقب بر نمی دارد.

در همین راستا، سید "حسن نصرالله" دبیرکل حزب الله نیز در توئیتی به صهیونیست‌ها در خصوص استفاده مقاومت از موشک‌های دوربرد هشدار داد.

وی در این صفحه توئیتری تاکید کرده که، مقاومت تعداد زیادی موشک دوربرد در اختیار دارد، اما در حال حاضر از آنها استفاده نمی کند.

همان زمان برخی منابع خبری اعلام کردند که یکی از گزینه‌های مقاومت در صورت ادامه حماقت صهیونیست‌ها می‌تواند شلیک تعداد قابل توجهی از موشک‌های بالستیک نقطه‌زن به مراکز حساس رژیم صهیونیستی باشد.

هرچند بمب افکن های رژیم صهیونیستی مناطقی را در جنوب لبنان و غزه بمباران کردند ولی به سرعت سر جایشان نشستند، چرا که می دانستند سید حسن با کسی به ویژه صهیونیست ها شوخی ندارد و وقتی حرفی می زند، آن را حتما انجام می دهد.

دست بالای مقاومت در منطقه

به دنبال همین مساله منابع صهیونیستی از داخل نشست امنیتی کابینه نتانیاهو خبر دادند که جلسه کابینه بی بی شاهد اختلافات شدید و تلخ بین فرماندهان ارتش و برخی وزیران درباره توقف یا ادامه حملات به غزه و جنوب بوده که نتانیاهو جانب فرماندهان ارتش را گرفته است.

این منابع اعلام کردند که مقامات تل آویو به دلیل ترس از اقدامات پیش‌بینی نشده مقاومت علیه اشغالگران، درباره چگونگی پاسخ به حملات اسراییل، دچار اختلاف نظر اساسی شده‌اند.

اقدام مقتدرانه روز گذشته (پنجشنبه) مقاومت در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی پیرو حمله رزمندگان مقاومت به ۲ پایگاه غیرقانونی تروریست های آمریکایی در شرق سوریه در چهارم فروردین بود که طی آن رزمندگان مقاومت ۲ پایگاه نظامیان آمریکایی در نزدیکی منطقه نفتی "العمر" و پایگاه "کونیکو" در استان دیرالزور را هدف حملات راکتی و پهپادی خود قرار دادند.

رزمندگان مقاومت در این حمله که در پاسخ به اقدامات تروریستی آمریکا در هدف قرار دادن مرکز جمع آوری غلات و مرکز توسعه روستایی در محله "هرابش" در شرق دیرالزور بود، ۲ پایگاه غیرقانونی تروریست های آمریکایی (از ۲۵ پایگاه آمریکایی ها در خاک سوریه) در شمال شرق سوریه را مورد هدف ۶۰ راکت، موشک و پهپادهای انتحاری قرار داده و درس خوبی به یانکی های اشغالگر دادند.

دو اقدام اخیر مقاومت در سوریه و سرزمین های اشغالی دقیقا پیرو راهبرد ترسیمی از سوی امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی است که فرمودند «دشمن می‌داند اگر یکی بزند، ده تا می‌خورد». یعنی هم اکنون چه دشمن صهیونیستی و چه تروریست های آمریکایی در منطقه در گوشه رینگ قرار دارند و به خوبی می دانند که در صورت انجام کوچکترین خطا چه پاسخی در انتظار آنها می باشد.

در سال های اخیر به ویژه پس از جنگ ۳۳ روزه سال ۲۰۰۶ قدرت موشکی و پهپادی مقاومت در منطقه بسیار افزایش یافته و به کابوسی برای صهیونیست های و تروریست های آمریکایی اشغالگر تبدیل شده است؛ از همین رو اشغالگران به خوبی می دانند که مقاومت به هیچ وجه با آنها شوخی ندارد و این در حالی است که در اینجا سخنی از قدرت موشکی، پهپادی و دفاعی جمهوری اسلامی به میان نیاوردیم، ولی دشمنان به خوبی به آن واقف هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها