کد خبر: ۵۲۳۴۲۸
زمان انتشار: ۱۰:۲۰     ۲۰ فروردين ۱۴۰۲
منابع سوری از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب سوریه خبر دادند.

به گزارش پایگاه 598، یک منبع نظامی به خبرنگار سانا اعلام کرد که حدود ساعت 5 بامداد امروز رژیم صهیونیستی مناطقی را در جنوب سوریه هدف قرار داد.

این منبع با اشاره به برخی تلفات مادی ناشی از این حمله اعلام کرد که پدافند هوایی سوریه توانست با اهداف متخاصم مقابله کرده و شماری از موشک‌های دشمن را سرنگون کند.

پیش‌تر نیز صهیونیست‌ها مناطق مختلف سوریه را هدف تجاوز نظامی قرار داده بودند. دولت دمشق تاکنون چندین بار در نامه‌هایی به مقامات سازمان ملل، خواستار اتخاذ تدابیری برای جلوگیری از تکرار تجاوزات نظامی صهیونیست‌ها به سوریه شده است.

تداوم حملات متجاوزانه رژیم صهیونیستی علیه سوریه در شرایطی صورت می‌گیرد که علی‌رغم شکایت‌های متعدد دولت سوریه در سازمان ملل، اما هنوز شورای امنیت و دیگر نهادهای مسئول در سازمان ملل اقدامی برای توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی در سوریه انجام نداده‌اند.

گزارش رسانه‌ای حاکی است که چندین راکت از خاک سوریه به اهدافی در جولان اشغالی اصابت کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی هم شلیک سه راکت از  خاک سوریه به سمت اهدافی در اراضی اشغالی را تائید کرد.  ارتش اسرائیل مدعی شده که یک راکت را رهگیری و دو راکت هم به مناطق باز اصابت کرده  است.

 ارتش رژیم اسرائیل  به این بهانه خاک سوریه در جولان اشغالی را هدف حملات توپخانه‌ای خود قرار داد.

رسانه های صهیونیستی هم گزارش دادند که ارتش اسرائیل تصمیم گرفته پناهگاه‌ها را در جنوب جولان اشغالی در صورت حملات احتمالی راکتی، به روی صهیونیست‌ها بازگشایی کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها