کد خبر: ۵۲۳۵۶
زمان انتشار: ۱۶:۱۹     ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱

استاندار بوشهر گفت: تا پایان پاییز امسال تحویل قطعی نیروگاه اتمی بوشهر را از پیمانکار روسی خواهیم داشت.

 
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسین جهانبخش ظهر امروز در آیین تجلیل از دست‎اندرکاران برگزاری بیستمین اجلاس سراسری نماز در بوشهر اظهار داشت: برای اجرای طرح مهر ماندگار در کشور 150 هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده است که از این مبلغ تاکنون 62 هزار میلیارد تومان تامین شده است.
 
وی افزود: از مجموع اعتباراتی که امسال برای اجرای طرح مهر ماندگار در کشور در نظر گرفته شده، سهم استان بوشهر به غیر از اعتبارات نفت یک‌هزار و 500 میلیارد تومان است.
 
وی اظهار داشت: امیدواریم با اختصاص این مبلغ و همچنین اعتبارات نفت تا پایان اردیبهشت ماه سال 92 همه پروژه‎های کلان استان بوشهر به اتمام برسد.
 
جهانبخش با اشاره به روند اجرای نیروگاه اتمی بوشهر ادامه داد: تا پایان پاییز امسال تحویل قطعی نیروگاه را از پیمانکار روسی خواهیم داشت.
 
استاندار بوشهر با گرامیداشت روز ملی خلیج فارس یادآور شد: نخستین همایش روز ملی خلیج فارس روز گذشته با کیفیت و کمیت قابل قبولی در بوشهر برگزار شد و با توجه به بازخوردهای ملی و فراملی این همایش رئیس سازمان میراث فرهنگی اعلام کرد این همایش سال آینده نیز در بوشهر برگزار می‎شود.
 
وی تصریح کرد: تلاش ما این بود در عرصه‎های خدمتگزاری رسالتی را که بر عهده داشتیم با توجه به ظرفیت‎ها به سرانجام برسانیم و در این همایش پیشنهاد دادیم که از سال آینده جشنواره خلیج فارس در سراسر کشور برگزار شود.
 
جهانبخش با اشاره به برگزاری بیستمین اجلاس سراسری نماز در بوشهر گفت: نتیجه تلاش در برگزاری هرچه بهتر این اجلاس کسب رتبه برتر در بین تمام اجلاس‎های برگزار شده در کشور بود.
 
وی اضافه کرد: تلاش ما این است که خروجی این اجلاس که از برگزاری آن مهم‎تر از آن است را در عرصه علمی و فرهنگی و مذهبی ببینیم و در تاریخ بماند و بتواند زمینه‎ای برای سایر اجلاس‎ها باشد.
 
دبیر ستاد اقامه نماز استان بوشهر نیز در این نشست گفت: با تمهیدات انجام شده بیستمین اجلاس سراسری نماز بدون هیچ مشکلی در استان بوشهر برگزار شد.
 
حجت الاسلام عباس خشنود افزود: برگزاری چند پیش اجلاس در شهرستان‎های استان و برگزاری نشست‎های پرسش و پاسخ برای دانش‎آموزان، دانشجویان و طلاب با حضور 12 نفر از طلاب و کارشناسان مرکز تخصصی حوزه نماز از قم در سطح استان بوشهر از جمله برکات برگزاری این اجلاس بود.
 
در این آیین از دست‎اندرکاران و فعالان برگزاری بیستمین اجلاس سراسری نماز در بوشهر تجلیل شد.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
سید جعفر صابری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۲ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
روسها همسایگانی دروغگو و بی تعهدن هرگز به استناد مقامات روس به مردم وعده ندهید سه سال است البته بجز ان 15 سال روسها وعده می دهند و شما باور میکنید فکر کنم اولین گروه اعزامی روسها در اینده ایی نه چندان دور بازنشسته میشوند واین نان دانی بوشهر را به برو بچ میسپارند.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها