کد خبر: ۵۲۳۸۰۳
زمان انتشار: ۱۱:۳۳     ۲۸ فروردين ۱۴۰۲
رئیس ستاد برگزاری نماز عید سعید فطر تهران:
حجت‌الاسلام علی نوری با اشاره به جزئیات برگزاری نماز عیدفطر در تهران با شعار «عید بندگی و همبستگی» و به امامت رهبر معظم انقلاب گفت: دربهای مصلای تهران ساعت ۴ روز عید فطر گشوده می شوند.

به گزارش پایگاه 598، حجت‌الاسلام علی نوری رئیس ستاد برگزاری نماز عید سعید فطر تهران صبح امروز در نشست خبری ستاد برگزاری نماز عید سعید فطر گفت: بعد از سه سال وقفه ان شاءالله نماز عید فطر امسال به امامت رهبر معظم انقلاب برگزار می‌شود.

سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با اشاره به جنبه‌های فردی و اجتماعی نماز عید فطر گفت: نماز عید فطر امسال با شعار « عید بندگی و همبستگی» برگزار می‌شود. از قبل از ماه رمضان جلسات متعددی به صورت فشرده دنبال شده تا یک نماز با شکوه را در تهران برگزار کنیم.

وی با اشاره به برگزاری نماز عید سعید فطر در مصلای تهران به امامت رهبر معظم انقلاب گفت: دربهای مصلای تهران از وقت اذان صبح و ساعت ۴ باز خواهد شد و ما میزبان نمازگزاران محترم هستیم‌. برنامه های ما در جایگاه به صورت رسمی از ساعت ۷ صبح آغاز خواهد شد و ان شاءالله حدود ساعت ۸ صبح نماز به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی اقامه خواهد شد و بعد هم ایراد خطبه های نماز عید فطر توسط معظم له را خواهیم داشت.

حجت الاسلام نوری ادامه داد: تمرکز برای ورود به مصلای تهران از درب های شمالی و از بزرگراه شهید سلیمانی و ایستگاه متروی مصلی در نظر گرفته شده و دربهای شماره ۱۸ و ۱۹ و ۲۰ مصلی که در ضلع شمالی قرار دارد هم بازگشایی خواهند شد.

رئیس ستاد برگزاری نماز عید سعید فطر تهران افزود: سعی شده با همکاری شهرداری بنرهایی در سطح شهر برای اطلاع رسانی نصب شود و از ساعت ۵ صبح اتوبوس و مترو برای حضور در نماز عید فطر به صورت رایگان فعال خواهد شد.

به گفته حجت الاسلام نوری، مسیرهای رسیدن به محل برگزاری نماز جمعه و تمهیدات ترافیکی هم از سوی راهنمایی و رانندگی اعلام خواهد شد.

وی اظهار کرد: ملاحظات مربوط به خطوط اتوبوسرانی، تاکسیرانی و مترو هم در نشست خبری‌ که پلیس راهور در طول این هفته خواهد داشت به طور مفصل و دقیق از طریق نقشه های تفصیلی خدمت مردم عزیز ارائه خواهد شد.

حجت‌الاسلام نوری ادامه داد: توقفگاه ها و پارکینگ هایی با وسعت بالا در ضلع شمالی مصلی در نظر گرفته شده تا ان‌شاءالله نمازگزاران مشکل پارک خودرو ها نداشته باشیم.

رئیس ستاد برگزاری نماز عید سعید فطر تهران اعلام کرد: در زمان برگزاری نماز عید فطر مترو در ایستگاه شهید بهشتی توقف نخواهد داشت و ان شاءالله ایستگاه‌های میرزای شیرازی، شهید قدوسی و سهروردی جایگزین خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها