کد خبر: ۵۲۳۹۹۶
زمان انتشار: ۱۱:۰۶     ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
رضا ربع پهلوی بدون هماهنگی با اعضای گروه همبستگی به مناطق اشغالی سفر کرده و با نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیدار کرده است، این تک‌روی باعث شده است تا اسماعیلیون از سیرک براندازی خارج شود.

به گزارش پایگاه 598، حامد اسماعیلیون از چهره‌های ضدانقلاب در خارج از کشور با انتشار یک بیانیه‌ای اعلام کرد که از اتوبوس براندازی پیاده شده است، مهره منافقین در این اطلاعیه اعلام کرده است که به دلیل رفتار «گروه فشار» از شورای همبستگی استعفا داده است.

مهره فعال منافقین، مدعی شده است که در گروه همبستگی کارها به خوبی پیش نرفته و گروه‌های فشار از بیرون از جمع با شیوه‌های غیردموکراتیک می‌کوشیدند مواضع خود را بر جمع تحمیل کنند.

اشاره اسماعیلیون به «گروه فشار» همان حملات سایبری و فیزیکی از سوی سلطنت‌طلبان است که پیش از این باعث کناره‌گیری نازنین بنیادی بازیگر دست سوم فیلم‌های هالیوودی از سیرک براندازی شده است.

گفته شده است که رضا ربع پهلوی بدون هماهنگی با اعضای گروه همبستگی به مناطق اشغالی سفر کرده و با نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیدار کرده است، این تک‌روی باعث شده است تا اسماعیلیون از سیرک براندازی خارج شود.

پهلوی در روزهای اخیر سعی کرده است که برای خود یک اسپانسر جدید مالی پیدا کند؛ دریافت منابع مالی جدید از جانب موساد و عدم تقسیم کردن آن با اعضای فرقه باعث شده است تا حامد اسماعیلیون از گروهک براندازی خارج شود!

رضا پهلوی پیش از این ضدانقلاب را به یک اتوبوس تشبیه کرده بود که سوار شدن به آن مجانی است، حالا مشخص شده است که بهای سوار شدن به این اتوبوس را رژیم صهیونیستی پرداخت کرده است.

آگاهان سیاسی گفته‌اند که حامد اسماعیلیون نماینده گروهک تروریستی در گروهک همبستگی بوده است، بخش زیادی از اقدامات سیاسی اسماعیلیون توسط وکیلش کاوه شهروز مدیریت می‌شود، کاوه شهروز کاوه شهروز دوست و همکار اروین کاتلر، نماینده سازمان وابسته به سازمان منافقین در کمیته روابط خارجی سنای کاناداست.

اروین کاتلر یکی از افرادی است که با لابی قدرتمند خود توانست نام منافقین را از لیست سازمان‌های تروریستی خارج کند به نحوی که روزنامه‌ اسرائیلی «جروزالم پست» در همان زمان نوشت: «از آنجا که افرادی همچون اروین کاتلر از خارج شدن اسم گروهک مجاهدین خلق از لیست سازمان‌های تروریستی حمایت می‌کنند می‌توانیم بفهمیم فرقه منافقین در راستای اهداف اسرائیل عمل می‌کند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها