کد خبر: ۵۲۴۱۱۷
زمان انتشار: ۱۴:۲۶     ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
سرمربی پرتغالی تیم فوتبال استقلال در حالی اتهامات وارد شده را رد کرد که خبرنگاران و افراد مسلط به زبان پرتغالی بر فحاشی او تأکید دارند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی استقلال پس از سوت پایان دربی 100، به سمت تیم داوری دوید و نسبت به قضاوت آنها اعتراض شدیدی کرد. به دنبال این اتفاقات، رسانه‌های پرتغالی اعلام کردند که ساپینتو به زبان مادری‌اش توهین و فحاشی کرده است. سرمربی استقلال اما در گفت‌وگو با سایت باشگاه این اتهامات را رد کرد. او مدعی شد که به زبان انگلیسی با داور صحبت کرده و بی‌احترامی نیز نکرده است.

روز گذشته خبرنگار تسنیم با یکی از خبرنگاران پرتغالی در این زمینه صحبت کرد و او گفت که «ساپینتو به زبان پرتغالی به داور توهین کرده است». این خبرنگار الفاظی که سرمربی استقلال به کار برده را نیز گفت که البته به هیچ عنوان قابل انتشار نیست.

شب گذشته نیز برنامه فوتبال برتر به این موضوع پرداخت و از فحاشی‌های ساپینتو صحبت کرد.

این برای اولین بار نیست که ساپینتو اتهامات وارد شده به خود را نمی‌پذیرد. او در دیدار با پیکان در نشست خبری ضمن بی‌احترامی به مربی حریف، از لفظ «جنگل» استفاده کرد که باعث محرومیت چند جلسه‌ای او شد، اظهاراتی که بارها تأکید می‌کرد منظوری از آنها نداشته است. این بار نیز ساپینتو به طور کلی مدعی شده به زبان پرتغالی صحبت نکرده، در صورتی که خبرنگاران پرتغالی چیز دیگری می‌گویند.

اینکه سرمربی استقلال بارها رفتارهایش باعث محرومیت و آسیب خوردن تیمش شده یک طرف ماجراست و فرار از ماجرا و نپذیرفتن واقعیت طرف دیگر این ماجراست. ساپینتو باید بداند ماه پشت ابر نمی‌ماند و قرار نیست چون خیلی‌ها پرتغالی نمی‌دانند کسی پیگیر نشود که او چه چیزی گفته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها