کد خبر: ۵۲۴۷۸۴
زمان انتشار: ۱۴:۰۴     ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران درباره دستگیری فردی در دفتر شهردار پایتخت توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری 598، علیرضا نادعلی در حاشیه یکصد و چهل و پنجمین جلسه دوره ششم شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به تذکر مهدی عباسی، رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر در جلسه گذشته پارلمان شهری پایتخت درباره دستگیری فردی در دفتر شهردار تهران گفت: آنچه که در جلسه گذشته اتفاق افتاد، تذکر یکی از اعضای شورا براساس جایگاه نظارتی بود.

به گزارش ایلنا، وی افزود: براساس اطلاعات کسب‌شده از دوستان نظارتی، آنچه اتفاق افتاده تخلف شخصی است و خود دفتر شهردار و شهردار تهران با این فرد برخورد کرده و وی را به دستگاه‌های نظارتی معرفی کردند. آقای عباسی هم از این اطلاعات مطلع شده‌اند و معتقدند که پیداکننده موضوع و معرفی‌کننده به دستگاه نظارتی خود دفتر شهردار بوده است.

سخنگوی شورای شهر تهران ادامه داد: بی‌تردید بخش‌های صیانتی و نظارتی در شهرداری تهران فعال هستند و خود دستگاه‌ها نیز باید صیانت در درون خود را پیگیری کنند. این موضوع قطعا مطالبه شورا از شهرداری تهران نیز خواهد بود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا این فرد در بازداشت به سر می‌برد یا خیر، اظهار داشت: بله در حال حاضر بازداشت هستند و بی‌تردید شهردار تهران در این حوزه تعارفی با تیم خود ندارد و ما نیز مطالبه‌گر خواهیم بود و از شهردار تهران توضیح می‌خواهیم.

نادعلی در پاسخ به سوالی در خصوص این که آیا قبلا نیز دستگیری در دفتر شهردار تهران وجود داشته یا خیر، گفت: قبلا در خصوص دستگیری در دفتر شهردار تهران چیزی نشنیدم، بی‌تردید تعداد همکاران ما در سطح شهرداری زیاد است و ممکن است که این اتفاق بیفتد، اما برخورد با چنین موضوعاتی با رویکردهای از پیش تعیین شده کار صحیحی نیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها