کد خبر: ۵۲۴۸۹۸
زمان انتشار: ۱۱:۱۹     ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
با متعادل شدن وضعیت معاملات؛
بورس تهران دیروز کار خود را با یک ریزش سنگین دیگر آغاز کرد اما با متعادل شدن معاملات به آرامش رسید و افت ضعیف 8570 واحدی داشت.

به گزارش پایگاه خبری 598، شاخص کل بورس در انتهای معاملات دیروز در حالی با ریزش حداقلی ۸۵70 واحدی به کار خود پایان داد که در آغاز، ریزش سنگین ۴۴ هزار واحدی داشت اما در اواسط وقت، روند تغییر کرد و پس از دو ریزش سنگین به آرامش رسید. به این ترتیب شاخص کل در پایان معاملات به رقم دو میلیون و 305 هزار و 838 واحد رسید. همچنین شاخص هم‌وزن با کاهش 21 هزار و 78 واحد در رقم 782 هزار و 248 واحد ایستاد.

ارزش معاملات خرد باز هم به بالای ۲۰ هزار میلیارد تومان رسیده و در عدد ۲۲ هزار و 439 میلیارد تومان، آرام گرفت. تغییر مالکیت نقدینگی به حقوقی در شکل خروج نقدینگی ۱,۳۴۴ میلیارد تومان و خروج نقدینگی از صندوق‌های درآمد ثابت ۱۵۹ میلیارد تومان بوده که در ادامه افزایش خروج می‌توان به پرتقاضا شدن سهام در هفته آتی امید داشت. ضمن اینکه 100 نماد به ارزش ۸۰۹ صف خرید و ۱۶۷ نماد به ارزش ۲۱۰۵ صف فروش شد. همچنین ۱۳۷ نماد مثبت و ۲۵۴ نماد نیز منفی بود.

واریز 760 میلیارد تومان سود سنواتی
همچنین به گزارش روابط عمومی سمات، اطلاعات منتشر شده درخصوص جزئیات واریز مطالبات جاری سهامداران نشان می‌دهد که تا پایان هفته دوم اردیبهشت ماه سال جاری، 27 ناشر، سود سنواتی دو میلیون و 825 هزار و 618 سهامدار را که شامل 767 میلیارد و 557 میلیون تومان می‌شود با استفاده از سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) پرداخت کرده‌اند.

همچنین در این بازه زمانی 21 ناشر، سود جاری دو میلیون و 531 هزار و 839 سهامدار که شامل یک 1769 میلیارد و 833 میلیون تومان می‌شود را از طریق اطلاعات سامانه سجام توسط سمات واریز کرده‌اند.

فروش 100 کامیون در بورس کالا
همچنین به گزارش خبرگزاری فارس، در معاملات دیروز تالار خودرو در بورس کالا هر دستگاه کامیون کمپرسی FAW CA ۳۲۵۰ با میانگین قیمت 911 میلیون و 300 هزار تومان به فروش رسید. در برابر ۵۰ دستگاه عرضه، ۶۴ دستگاه تقاضا شکل گرفته که کل عرضه با رقابت ناچیزی معامله شد. تحویل این خودرو در ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ خواهد بود.

در نوبت دوم عرضه دیروز تالار خودرو هر دستگاه کامیون کشنده نیمه تریلر FAW CA ۴۲۵۰ با قیمت میانگین سه میلیارد و 903 میلیون تومان به فروش رسید. البته در برابر ۵۰ دستگاه عرضه، ۹۰ دستگاه تقاضا شکل گرفت که کل عرضه با رقابت معامله شد. تحویل این خودروی سنگین در ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها