کد خبر: ۵۲۴۹۲۴
زمان انتشار: ۱۲:۲۵     ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
/ پدر حجت الاسلام سجاد جهانگیری طلبه مشهدی مضروب در قم، آخرین وضعیت جسمی و روند درمانی فرزندش را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری 598، پدر حجت الاسلام سجاد جهانگیری طلبه مشهدی مضروب حادثه قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در تهران با اشاره به آخرین وضعیت جسمی و روند درمانی فرزندش، اظهار کرد: سجاد از بخش مراقبت های ویژه به بخش منتقل شده است و با نظریه پزشکان روند درمانی هم الحمدلله خیلی خوب پیش می رود و رو به بهبود است.

وی با تقدیر از کادر درمانی، ادامه داد: با توجه به این که جراحات خاص است و احتمال عفونت وجود دارد نظر پزشکان معالج این است که فعلاً در بیمارستان تحت نظر باشد، چرا که در منزل امکانات پزشکی نیست و شاید مسائل درمانی و بهداشتی لازم کمتر رعایت شود.

جهانگیری با اشاره به عنایت خدا و اهل بیت(ع) و همچنین دعای طلاب و روحانیون برای فرزندش، گفت: ما از همه راضی هستیم و الحمدلله دوستان سجاد یک جوری کنارمان بودند و دست ما را گرفتند که اصلاً باور نمی کردیم.

حجت‌الاسلام محمدسجاد جهانگیری، طلبه‌ی جوانی که دو فرزند کوچک دارد و مدتی است از مشهد برای ادامه تحصیلات حوزوی به قم آمده، ساعت ۵:۴۵ صبح روز شنبه ۹ اردیبهشت در حالی که در ایستگاه اتوبوس خیابان صفائیه قم ایستاده بود، توسط راننده تیبا زیر گرفته شد و سپس با ضربات چاقو مورد حمله راننده قرار گرفت. بعد از این حادثه به دلیل شدت جراحات به بیمارستانی در قم منتقل شد و هم‌اکنون هم در یکی از بیمارستان های تهران بستری است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها