کد خبر: ۵۲۴۹۶۵
زمان انتشار: ۱۰:۴۷     ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
یکی از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد، ترورهایی که دشمن اسرائیلی در نوار غزه مرتکب می‌شود، هرگز بدون پاسخ نخواهند ماند.

به گزارش پایگاه خبری 598، خمیس الهیثم، از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفتگو با شبکه خبری المیادین با تاکید دوباره بر این نکته که ترورهای دشمن اسرائیلی در نوار غزه هرگز بدون پاسخ نخواهند ماند، اظهار کرد: سیاست ترور با هدف قرار دادن ساختمان‌های مسکونی هرگز پیروزی را برای دشمن رقم نخواهد زد و حملات آتی ضعف و ناتوانی آنها را آشکار خواهد کرد.

همچنین الهیثم تاکید کرد: شهادت علی الغالی، فرمانده یگان موشکی گردان‌های سرایا القدس هرگز شلیک راکت‌ها را متوقف نخواهد کرد و این گردان‌ها قادر هستند شعاع آتش خود را افزایش دهند.

این فرمانده جهاد اسلامی در ادامه نیز گفت: این ترورها هرگز بی‌پاسخ نخواهند ماند و تمامی گزینه‌ها روی میز مقاومت است.

جهاد اسلامی پس از حمله رژیم صهیونیستی به منزلی در بیت لاهیا و منزلی در بیت حانون، به این رژیم هشدار داد که در مقابل سیاست حمله به خانه‌های مسکونی، بمباران تل‌آویو و عمق اراضی اشغالی تشدید خواهد شد.

برخی منابع در اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین اعلام کردند که رژیم صهیونیستی میانجی‌های متعددی را برای برقراری آتش‌بس به کار گرفته اما مقاومت به موضعگیری خود یعنی تعهد به توقف ترورها همچنان تاکید دارد.

همچنین برخی منابع در مقاومت فلسطین بر آمادگی جهت درگیری برای مدت طولانی‌تر و توسعه دایره درگیری‌ها در صورت لزوم تاکید کردند.

اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین، عملیات پاسخ به دشمن صهیونیستی را "انتقام آزادگان" نامید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها