کد خبر: ۵۲۴۹۷۸
زمان انتشار: ۱۲:۳۵     ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
این پاداش‌ها باورنکردنی و شگفت‌انگیز هستند؛
منچسترسیتی در صورت تکمیل سه‌گانه تاریخی، مبلغ ۳۰۰ میلیون پوند جایزه دریافت خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از سان، شاگردان پپ گواردیولا تنها ۷ بازی دیگر تا پایان لیگ برتر، لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی فاصله دارند. پنجمین قهرمانی آنها در لیگ برتر در شش سال اخیر حدود ۱۶۴ میلیون پوند ارزش دارد، مشابه رقمی که آنها در فصل گذشته به دست آوردند. نشریه «سان» ماه گذشته فاش کرد که اولین قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا ۱۱۷٫۲ میلیون پوند برای سیتیزن‌ها درآمد به ارمغان خواهد آورد.

تیم گواردیولا پس از تساوی ۱-۱ روز سه‌شنبه در بازی رفت نیمه‌نهایی مقابل رئال‌مادرید، شانس صعود به فینال ماه آینده را دارد. و اگر سیتی در فینال جام حذفی در ۳ ژوئن در ومبلی، منچستریونایتد را شکست دهد، ۳٫۹ میلیون پوند به جیب می‌زند که مجموع را به رقم خیره‌کننده ۲۸۵٫۱ میلیون پوند می‌رساند.

سیتی چهار بازی دیگر در لیگ دارد که از روز یکشنبه در اورتون آغاز می‌شود و برای کسب قهرمانی به ۹ امتیاز دیگر نیاز دارد. سپس گواردیولا و تیمش توجه خود را به بزرگترین جایزه اروپا برای بازی برگشت مقابل رئال در روز چهارشنبه معطوف خواهند کرد.

گل تساوی نیمه دوم کوین دی‌بروینه در برنابئو به سیتی فرصتی طلایی برای صعود به فینال استانبول داد. نمایش بزرگ ترکیه در تاریخ ۱۰ ژوئن برگزار می‌شود. بالا بردن اولین جام اروپایی، ورود آنها به جام‌جهانی باشگاه‌های فیفا در سال ۲۰۲۵ را تضمین می‌کند که ارزش آن حدود ۵۰ میلیون پوند است.

بردهای سیتی در مرحله گروهی در این فصل باعث شد که آنها ۶۹٫۶ میلیون پوند دریافت کنند. مردان گواردیولا همچنین به عنوان قهرمان لیگ برتر، ۴۰ درصد از سرمایه اولیه ۲۸٫۸ میلیون پوندی بازار را به خود اختصاص دادند. پیروزی‌های آنها در مرحله یک‌هشتم نهایی و یک‌چهارم نهایی ۲۰٫۳۷ میلیون پوند دیگر برای باشگاه متعلق به ابوظبی ارزش داشت. و رسیدن به فینال باعث می‌شود سیتی ۹٫۶ میلیون پوند از نیمه باقی‌مانده بازار را به خود اختصاص دهد. قهرمانی در ماه آینده در استانبول به معنای به دست آوردن ۱۷٫۶۳ میلیون پوند بیشتر است که مجموع درآمد بالقوه آنها را به ۱۱۷٫۲ میلیون پوند می‌رساند.

منبع: خبر ورزشی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها