کد خبر: ۵۲۵۰۸۲
زمان انتشار: ۱۳:۱۴     ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
اداره تحقیقات فدرال آمریکا با فرض ارتباط ترامپ با یک شرکت روسی به یکی از برج‌های او در میامی حمله کرد.

به گزارش پایگاه خبری 598، اداره تحقیقات فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) به یک واحد از برج «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا و نامزد فعلی جمهوریخواهان در انتخابات، حمله کرده است و دلیل آن را گمانه‌زنی درباره متعلق بودن این واحد به دو تاجر روسی عنوان کرده است.

میامی هرالد در گزارشی این واحد آپارتمانی را در مجتمع برج ترامپ در ساحل «سانی آیلز» حومه میامی شناسایی کرد و نوشت که این مکان با نام مستعار «مسکو کوچک» شناخته می‌شود و گفته می‌شود مالکیت این واحد را یک شرکت شل روسی دارد که باعث گمانه‌زنی‌های شدید در رسانه‌های اجتماعی در مورد پیوندهای احتمالی این شرکت با دونالد ترامپ شده است.

براین اساس تیمی از ماموران اف‌بی‌آی و پلیس محلی روز پنجشنبه به دلایلی که هنوز علنی نشده است به واحد ۴۱۰۲ در ساختمان ترامپ تاور شماره ۳ در خیابان کالینز رفتند. ویدئویی که به نشریه هرالد رسیده است، ۳ مامور اف‌بی‌آی را در حال قدم زدن در این واحد نشان می‌دهد، یک سخنگوی این نهاد آمریکایی مدعی شد که آن‌ها فقط درحال انجام قانون به دستور دادگاهی در مجاورت این ساختمان هستند.

سوابق دارایی این منطقه نشان می‌دهد که بیش از یک دهه هست که این آپارتمان متعلق به این شرکت روسی است که اداره آن را دو بازرگان به نام‌های اولگ پاتسویا و آگوندا ماکیوا بر عهده دارند. از این دو نفر در سال ۲۰۲۰ به دلیل پرداخت نکردن وام مسکن شکایت شده که آن‌ها اهمیتی نداده‌اند.

مجتمع ترامپ متعلق به شخص او نبوده و ترامپ آن را اداره نمی‌کند، او فقط مجوز نامگذاری آن را به مالکان داده است و چندین مکان دیگر هم در سرتاسر جهان به همین روال به نام ترامپ نامگذاری شده‌اند. البته مالکیت روس‌ها در این منطقه غیرمعمول نیست و به دلیل حجم عظیم آن نام مستعار «مسکو کوچک» را به سانی آیلز در میامی داده‌اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها