کد خبر: ۵۲۵۲۱۷
زمان انتشار: ۱۵:۰۶     ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
باشگاه سپاهان یک دستگاه اتوبوس برای حضور خبرنگاران اصفهانی در استادیوم باهنر کرمان مهیا کرده است.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از ورزش‌سه، روز آینده آخرین دیدار سپاهان در لیگ بیست و دوم مقابل مس در کرمان برگزار خواهد شد و شاگردان مورایس که فصل فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشتند، در ورزشگاه باهنر کرمان به مصاف نارنجی‌پوشان کرمانی می‌روند.

این مسابقه اگرچه همچنان سرنوشت تعیین قهرمان در دست پرسپولیس است، اما برای سپاهانی‌ها از ارزش فوق‌العاده‌ای برخوردار است و آنها امیدوار با توقف پرسپولیس در وزشگاه وطنی قائمشهر مقابل نساجی مازندران، با کسب 3 امتیاز ششمین قهرمانی تاریخ لیگ برتر را جشن بگیرند.

در همین راستا باشگاه سپاهان 27 خبرنگار اصفهانی را قرار است با یک دستگاه اتوبوس راهی کرمان کند، تا پوشش مناسبی در این مسابقه از سوی آنها صورت بگیرد.

البته نکته عجیب و قابل تامل این است که چرا باشگاه بزرگ و متمولی مثل سپاهان از طریق مسیر زمینی قصد دارد خبرنگاران را با طی کردن 7،8 ساعت سفر خسته کننده به کرمان اعزام کند و عجیب‌تر اینکه طبق برنامه قرار است صبح روز پنج شنبه اتوبوس در نظر گرفته شده برای اهالی رسانه در اصفهان به سمت کرمان حرکت کند. با این وصف  نمایندگان رسانه‌های اصفهانی بلافاصله پس از رسیدن به کرمان باید به ورزشگاه باهنر بروند و با خستگی ناشی از سفر که همراهشان است، اتفاقات و حواشی مسابقه را تقریبا به مدت 4،5 ساعت پوشش بدهند!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها