کد خبر: ۵۲۵۳۶۶
زمان انتشار: ۱۵:۵۷     ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران امروز در پایان معاملات با افزایش ۴ هزار و ۷۸۴ واحد نسبت به روز گذشته همراه شد.

به گزارش پایگاه خبری 598، بورس اوراق بهادار تهران امروز در یک روند نوسانی قرار گرفت، به گونه‌ای که شاخص کل بورس ابتدا با کاهش همراه شد و از میانه بازار روند رو به رشد به خود گرفت و در پایان معاملات با افزایش ۴ هزار و ۷۸۴ واحد نسبت به روز قبل به رقم ۲ میلیون و ۳۰۲ هزار و ۷۶۹ واحد رسید.

همچنین شاخص هم‌وزن با افزایش ۳ هزار و ۸۶ واحدی به رقم ۷۶۴ هزار و ۵۹ واحد رسید.

ارزش روز بازار به بیش از ۸ میلیون و ۴۹۰ هزار میلیارد تومان رسید.

معامله‌گران امروز بیش از ۱۱.۸ میلیارد سهام در قالب ۸۲۶ هزار معامله و به ارزش ۹ هزار و ۷۵۲ میلیارد تومان داد و ستد کردند.

همه شاخص‌های بورس امروز سبز شدند، اما میزان افزایش شاخص‌ها زیر یک‌درصد بوده است. شاخص کل و شاخص قیمت بامعیار وزنی - ارزشی ۲۱ صدم درصد افزایش یافتند. این دو شاخص با معیار هم‌وزن ۴۱صدم درصد رشد کردند. شاخص آزاد شناور ۲۹ صدم درصد رشد کرد. شاخص بازار اول بورس ۲۲ صدم درصد افزایش یافت. اما شاخص بازار دوم بورس ۲ دهم درصد رشد کرد.

امروز نمادهای بانک ملت، پتروشیمی خلیج‌فارس، شستا، کشتیرانی جمهوری اسلامی، بانک تجارت و بانک پاسارگاد به ترتیب بیشترین اثر افزایشی در شاخص بورس را داشتند و نماد گل‌گهر بیشترین اثر کاهشی در شاخص بورس را از خود به جای گذاشته است.

بورس ۴ هزار و ۷۸۴ واحد رشد کرد +نقشه

در فر ابورس ایران هم شاخص کل امروز با افزایش ۲۱ واحد به رقم ۲۸ هزار و ۹۳۸ واحد رسید.

ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران به بیش از یک میلیون و ۶۰۷ هزار میلیارد تومان رسید.

ارزش بازار پایه فرابورس ۴۸۳ هزار میلیارد تومان شد.

معامله‌گران امروز بیش از ۷ میلیارد سهام و اوراق مالی در قالب ۳۷۰ هزار معامله و به ارزش ۳۸ هزار و ۶۲۵ میلیارد تومان داد و ستد کردند.

امروز نمادهای مالی سپهر صادرات و صباتأمین بیشترین اثر افزایشی در شاخص فرابورس را داشتند و نمادهای پالایش نفت شیراز، بانک دی، برق عسلویه مپنا، نفت پاسارگاد و مس سرچشمه بیشترین اثر کاهشی در شاخص فرابورس را از خود به جای گذاشتند.

بورس ۴ هزار و ۷۸۴ واحد رشد کرد +نقشه

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها