کد خبر: ۵۲۵۹۰۵
زمان انتشار: ۱۴:۲۳     ۱۰ خرداد ۱۴۰۲
حاشیه‌های شورای شهر قم پایان ندارد؛
شورای شهر قم امروز یک عضو خود را از دست نداد بلکه شاید اعتماد هزاران مردمی که به امید آبادانی و پیشرفت بیش از پیش قم پای صندوق های رای آمده بودند را از دست داد. 

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری 598، خبر کوتاه بود: یک عضو دیگر شورای شهر قم استعفا داد. استعفا اینچنینی آسان است اما سال‌ها طول می‌کشد تا اعتماد مردم را مجدد جلب کرد! شورایی که میتوانست با خدمات شایسته خود به مردم و زائران ام القرای جهان اسلام الگویی برای دیگر شهرها باشد این‌روزها درگیر حواشی خودساخته ای شده است که نه تنها برای اعتبار شورا بلکه برای آینده سیاسی شهر قم میتواند مخرب باشد.

شورای شهر قم امروز یک عضو خود را از دست نداد بلکه شاید اعتماد هزاران مردمی که به امید آبادانی و پیشرفت بیش از پیش قم پای صندوق های رای آمده بودند را از دست داد.

در حالی برخی علت استعفای این عضو شورا را خدمت در سنگرهای دیگر مطرح میکنند اما گمانه زنی دیگر رسانه ها حاکی از آن است که احتمالا کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی از دلایل این استعفا می‌باشد.

موضوع تاسف آور اینکه طبق گفته برخی دیگر از رسانه های محلی فرد مورد اشاره یک شبه به این قطعیت نرسیده و به نظر می‌رسد که وی برای اثرگذاری در انتخاب رییس شورا، استعفای خود را دو روز عقب انداخته است.

این اقدام عضو شورای شهر عملا اجحاف و دهن‌کجی به نظر مردم است و این فرد به هر جهتی که قصد استعفا و بنای رفتن دارد؛ نباید در جلسه انتخاب رییس شورا شرکت می‌کرد.

گفتنی است پیش از این حسین اسلامی رئیس سابق شورای اسلامی شهر قم از عضویت در این شورا استعفا کرد که محسن محرری دومین عضو علی البدل شورای اسلامی شهر جایگزین ایشان شد و در صورت تائید استعفای فرد بعدی، محسن موحدی سومین علی البدل شورای اسلامی شهر به عنوان عضو اصلی وارد شورا می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها