کد خبر: ۵۲۶۷۰
زمان انتشار: ۰۱:۵۶     ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
آيت الله كعبي: رسانه اي كردن اختلافات توسط سران قوا دردي را دوا نمي كندعضو مجلس خبرگان رهبري با انتقاد از رسانه اي كردن اختلاف توسط سران قوا، آن را زمينه ايجاد التهاب در افكار عمومي و بازماندن از وظايف اصلي آنها دانست.
آيت الله عباس كعبي عضو مجلس خبرگان رهبري در گفت وگو با فارس، به رسانه اي كردن برخي اختلافات از سوي سران سه قوه اشاره كرد و اظهار داشت: مردم و دلسوزان نظام انتظار دارند كه مسئولان و در رأس آنها سران سه قوه در كنار نخبگان، فرهنگ سازان و اصحاب سرمايه به فكر كارآفريني، توليد ملي و اهتمام به نامگذاري امسال از سوي رهبر معظم انقلاب يعني «سال توليد ملي و حمايت از كار و سرمايه ايراني» باشند.
عضو مجلس خبرگان رهبري با تأكيد بر اينكه مسائل درون قوا نبايد به رسانه ها كشيده شود، افزود: اگر اختلاف سليقه اي وجود دارد، بايد در مجاري قانوني مثل هيئت حل اختلاف سه قوه مطرح و تنظيم شود.
وي با بيان اينكه حل اختلاف قوا راهكارهاي قانوني دارد كه براساس آن بايد حل و فصل شود، يادآور شد: رسانه اي كردن اختلافات از سوي سران سه قوه به جز ايجاد التهاب در افكار عمومي و بازماندن از وظايف اصلي آنها دردي را دوا نمي كند.
كعبي در پايان تأكيد كرد: در حال حاضر دغدغه اصلي مسئولان و سران سه قوه بايد «حمايت از توليد ملي و كار و سرمايه ايراني» باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها