کد خبر: ۵۲۶۷۱۶
زمان انتشار: ۱۱:۵۳     ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: مهلت ثبت نام ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش‌آموزان میان پایه تا ۴ تیر ماه ۱۴۰۲ تمدید شد.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از مهر، محمد علوی تبار افزود: با توجه به اینکه ۱۳ درصد دانش آموزان میان پایه تاکنون اقدام به سفارش کتاب درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۲ نکرده‌اند، مهلت ثبت سفارش کتاب درسی در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی به نشانی irtextbook.ir تا ۴ تیر ماه ۱۴۰۱ تمدید می‌شود، تا دانش‌آموزان میان پایه (دوره ابتدایی پایه‌های دوم تا ششم و دوره اول متوسطه پایه‌های هفتم و هشتم و دوره دوم متوسطه پایه‌های یازدهم و دوازدهم) که به هر دلیل کتاب درسی خود را ثبت نکرده‌اند در این بازه سفارش کتاب درسی خود را ثبت کنند.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان میان پایه‌ای که تاکنون موفق به ثبت سفارش کتاب درسی نشده‌اند، بیان کرد: ضرورت دارد خانواده‌ها و مدارس در این فرصت زمانی سفارش دانش‌آموزان را در سامانه ثبت کنند، مسئولیت بررسی، اطلاع‌رسانی و پیگیری سفارش دانش‌آموزان بر عهده مدارس است.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی تصریح کرد: مطابق تقویم زمانی مندرج در شیوه‌نامه سفارش و توزیع کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۲ و اطلاع‌رسانی قبلی، زمان ثبت سفارش کتاب درسی دانش‌آموزان میان پایه در تاریخ ۲۶ خردادماه به اتمام می‌رسد که اکنون به مدت ۹ روز (از ۲۷ خرداد تا ۴ تیر ماه) تمدید شده است.

وی در خصوص سایر پایه‌های تحصیلی هم گفت: ثبت سفارش دانش‌آموزان ورودی پایه‌های اول، هفتم و دهم از پنجم تیرماه پس از ثبت نام در مدرسه و ثبت اطلاعات آنها در سامانه سیدا شروع خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها