کد خبر: ۵۲۶۸۲۲
زمان انتشار: ۰۹:۲۰     ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
براثر شدت بارش‌های شامگاه دیروز و وقوع سیل و آبگرفتگی در برخی مناطق استان‌ اردبیل یک نفر جان خود را از دست داد و امدادگران هلال‌احمر در مناطق حادثه دیده حضور دارند و در حال امدادرسانی به متاثران از سوانح جوی هستند.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از فارس، حمید قویدل مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اردبیل صبح امروز در اردبیل اظهار کرد: شامگاه روز یکشنبه ۲۸ خردادماه شهرستان گرمی در اردبیل مجددا با بارش‌های رگباری بهاره و سیل و آبگرفتگی در مسیل‌ها و معابر این شهرستان مواجه شد. 

وی با اشاره به وقوع رعد و برق و بارش‌های رگباری در شهرستان بیله‌سوار- روستای فولادلو، افزود: یک خانم ٦٥ ساله بر اثر برخورد صاعقه در این منطقه جان خود را از دست داده است. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل بیان کرد: در حال حاضر ٨ تیم امدادی هلال‌احمر در قالب ۶۴ امدادگر و نجاتگر هلال‌احمر اردبیل در مناطق سیل‌زده شهرستان گرمی، روستاهای قره آغاج و آقامحمدبیگلو در جاده بیله سوار – گرمی حضور دارند و در حال امدادرسانی به متاثران از سیل هستند. ۲ تیم امدادی دیگر از مرکز استان و شعبه مشگین‌شهر نیز راهی مناطق حادثه‌دیده هستند. 

نجات ۴۰ دانش‌آموز اردبیلی از هجوم سیل 

قویدل همچنین از نجات ۴۰ دانش آموز اردبیلی از هجوم سیل خبر داد و گفت: با تلاش امدادگران هلال‌احمر، ۴۰ دانش‌آموز از سیل دیروز در این استان نجات یافتند. 

به گفته وی این دانش‌آموزان در یک اردوی تفریحی تابستانه و در حال بازگشت از منطقه سرعین بودند که در جاده بیله‌سوار گرفتار سیل شدند. 

وی تصریح کرد: با تلاش امدادگران هلال‌احمر، این دانش‌آموزان نجات یافته و به حوزه بسیج انجیرلو در شهرستان بیله‌سوار انتقال داده شدند. 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها