کد خبر: ۵۲۶۸۶۰
زمان انتشار: ۱۴:۵۹     ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
ماجرای سوءاستفاده مالی علی کریمی از خواهرش آن هم درست در زمانی که با انتشار پست‌های خود از اغتشاشگران حمایت می‌کرد، از وقایعی است که نظر کاربران توییتر را به خود جلب کرده است.

به گزارش پایگاه خبری 598، اظهارات و مکاتبات خانم لیلا کریمی خواهر علی کریمی نشان می‌دهد دقیقا زمانی که علی کریمی، با انتشار پست‌ها و استوری‌های مختلف، خود را به عنوان حامی حقوق زنان معرفی می‌کرد، در پشت پرده از خواهر خود سوءاستفاده مالی کرده و باعث تباهی زندگی وی و خانواده‌اش شده است.

بر اساس اظهارات صورت گرفته، خواهر علی کریمی که ۲ فرزند ۵ و ۱۵ ساله دارد با درخواست چک سفید امضا از طرف برادرش روبرو می‌شود، وی که سابق بر این نیز به دلیل اعتماد به برادرش ۵۰ فقره چک سفید امضا به علی کریمی داده بود، پس از متوجه شدن این مسئله که چک‌های سفید امضای او در معاملات سنگینی مانند خرید باشگاه فوتبال سپیدرود و خرید زمین و ملک‌های میلیاردی مورد سوء استفاده قرار گرفته از دادن چک‌های سفید امضای جدید به برادر خود امتناع می‌کند.

لیلا کریمی که متوجه معامله‌های میلیاردی سنگین با دسته چک خود و توسط برادرش شده بوده، این بار پس از مشورت با همسر و اعضای خانواده از تحویل چک‌های سفید امضای جدید به برادرش امتناع کرده و همین موضوع باعث اختلاف آن‌ها می‌شود.

علی کریمی پس از اختلاف پیش آمده با خواهرش وی را تهدید به برگشت زدن چک‌های سفید امضای قبلی می‌کند. لیلا کریمی که باور به انجام چنین اقدامی از سمت برادرش نداشته تسلیم درخواست علی کریمی نشده و چک‌های جدید را به او نمی‌دهد.

لیلا کریمی با تصور اینکه چک‌های سفید امضای قبلی استفاده شده‌اند و با در نظر گرفتن ملاحظات خانوادگی احتمال عملی شدن تهدید برادر را در حد صفر می‌دیده، اما در کمال ناباوری در حال حاضر با یک بدهی ۷ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریالی (۷۷۰ میلیارد تومانی) حدود ۱۷ ماه است که در زندان به سر می‌برد.


کاربران توییتر به شکل‌ها مختلف به این اتفاق واکنش نشان دادند.

 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها