کد خبر: ۵۲۶۸۷۰
زمان انتشار: ۱۰:۰۱     ۳۰ خرداد ۱۴۰۲
قرارداد بازیکنانی که بعد از اتمام بودجه مصوب باشگاه امضا شود در سازمان لیگ ثبت نخواهد شد و کارت بازی برایشان صادر نمی شود.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از فارس، برای نخستین بار در لیگ برتر قانون سقف بودجه برای باشگاه ها اعمال شده است و برای باشگاه هایی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند سقف بودجه 325 میلیارد تومانی و برای سایر باشگاه ها سقف بودجه 250 میلیارد تومانی برای خرید بازیکن و مربی در نظر گرفته شده است. از سویی دیگر برخی منتقدان این قانون می گویند امکان اجرایی شدن قانون سقف بودجه وجود ندارد ولی رئیس فدراسیون فوتبال حتی از تغییر نتایج مسابقات  تیم هایی که سقف بودجه را رعایت نکنند سخن گفت.

با این حال پیگیری‌ها نشان می دهد اهرم جدید نظارتی برای اجرای محکم قانون سقف بودجه در نظر گرفته شده است. به این ترتیب اگر سقف بودجه باشگاهی براساس قراردادهای ثبت شده در سازمان لیگ به پایان برسد بعد از آن قرارداد بازیکنان جدید در سازمان لیگ ثبت نخواهد شد مگر اینکه مبلغ قراردادهای بازیکنان اصلاح شود تا قانون سقف بودجه رعایت شود. در واقع باشگاه ها باید براساس سقف بودجه مصوب اقدام به خرید بازیکن بکنند و به این ترتیب احتمال  دارد برخی از بازیکنان ذخیره فصل گذشته که مبلغ قراردادهای زیادی داشته اند از تیم ها کنار گذاشته شوند تا قانون سقف بودجه به درستی اجرا شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها