کد خبر: ۵۲۶۸۸۰
زمان انتشار: ۱۱:۱۹     ۳۰ خرداد ۱۴۰۲
به مقصد آپوئل قبرس؛
همانطور که پیش بینی می‌شد در لیست خرید ریکاردو ساپینتو بعد از حضور در تیم آپوئل قبرس نام بازیکنان استقلال از جمله کوین یامگا قرار دارد و این بازیکن خارجی در آستانه جدایی از استقلال است.

به گزارش پایگاه خبری 598، ریکاردو ساپینتو بعد از یک فصل حضور در استقلال و چالش‌هایی که با مدیران این باشگاه داشت، در پایان فصل از استقلال جدا شد و هدایت تیم آپوئل قبرس را بر عهده گرفت.

ساپینتو خیلی زود کارش را در آپوئل آغاز کرد و لیست بازیکنان مدنظر و همچنین برنامه اردوهای آماده سازی را در اختیار مدیران این باشگاه قرار داد.

همانطور که پیش بینی می‌شد، در لیست بازیکنان جدید ساپینتو برای باشگاه قبرسی، نام بازیکنان استقلال هم قرار داده شده است و این مربی پرتغالی به واسطه شناخت از توانایی بازیکنان سابق خود، خواهان جذب آنها شده است.

کوین یامگا مدافع و وینگر فرانسوی استقلال یکی از این بازیکنان است که مذاکراتی با آپوئل انجام داده است.

این خبری است که وب سایت sport یونان آن را تایید و اعلام کرد مذاکره با یامگا در مراحل نهایی قرار دارد!

تایید پیشنهاد ساپینتو به بازیکن استقلال/ یامگا در آستانه جدایی!

این وب سایت نوشت: «این واقعیت که ریکاردو ساپینتو سرمربی جدید آپوئل، در بازار نقل و انتقالات به سراغ بازیکنانی می‌رود که می‌شناسد، چیزی بود که همه ما انتظارش را داشتیم. بنابراین، اطلاعاتی که از علاقه "آبی و زردها" به آرتور کوین یامگا حکایت دارد، به هیچ وجه تعجب آور نیست.»

این رسانه با اشاره به کار کردن یامگا زیر نظر ساپینتو در تیم استقلال نوشت: «با توجه به اینکه یامگا در پایان ماه آینده بازیکن آزاد می‌شود، راه برای یک همکاری دیگر بین ساپینتو و این بازیکن باز است. مذاکرات "زرد و آبی‌ها" با یامگا در مرحله پیشرفته‌ای قرار دارد و احتمال دارد به زودی تحولاتی رخ دهد.»

یامگا فصل گذشته در استقلال ۷ گل به ثمر رساند و تا پیش از مصدومیت در دربی برگشت مقابل پرسپولیس در لیگ برتر، یکی از مهره‌های ثابت و قابل اعتماد ساپینتو محسوب می‌شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها