کد خبر: ۵۲۶۸۸۴
زمان انتشار: ۱۱:۲۷     ۳۰ خرداد ۱۴۰۲
علاوه بر زمزمه حضور یامگا در لیگ‌های کشورهای عربی، درباره پیشنهاد دو باشگاه مطرح ایران یعنی پرسپولیس و سپاهان نیز به این بازیکن خبرهایی به گوش می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از ایران ورزشی، آرتور کوین یامگا، ستاره فرانسوی استقلال بعد از پایان لیگ برتر بارها به طور غیرمستقیم به استقلالی‌ها پیغام داد که دوست دارد در باشگاه محبوبش بماند و به بازی در استقلال ادامه دهد. پیغام یامگا کاملا روشن و شفاف بود و این بازیکن به صراحت علایق خود را اعلام کرد.

تا امروز اما باشگاه استقلال به دلایلی که همه می‌دانند با این بازیکن و دیگر ستاره‌ها گفت‌وگویی نداشته تا در راستای توافقات جدید اقداماتی انجام دهند. یامگا نیز که این روزها در حال استراحت است و حتی تصاویری از او در کشور مالی نیز منتشر شد، از وضعیت موجود در باشگاه استقلال اطلاع کافی دارد و مدیربرنامه‌اش پیرامون آن‌چه در استقلال می‌گذرد به او توضیحاتی داده است؛ شرحی که باعث نگرانی این بازیکن بابت آینده کاری‌اش در باشگاه استقلال شده است.

معمولا بازیکنان حرفه‌ای به خصوص آن‌ها که از کشورهای خارجی به ایران می‌آیند علاقه دارند به سرعت تکلیف‌شان مشخص شود تا براساس آن برنامه‌ریزی کنند. یامگا نیز به دلیل درخشش دوباره در ترکیب استقلال با پیشنهادهای مناسبی از دیگر کشورها روبه‌رو است و حتی اخیرا صحبت از حضورش در لیگ قطر نیز به گوش رسید.

با توجه به اینکه باشگاه استقلال باید با یامگا توافقات مالی تازه‌ای انجام دهد، جدایی او در صورت به توافق نرسیدن با استقلال محتمل خواهد بود و اگر مسئولان استقلال در این راستا تلاشی به خرج ندهند، یامگا از دست آن‌ها خواهد پرید و فصل بعد در تیم دیگری دیده خواهد شد.

علاوه بر زمزمه حضور یامگا در لیگ‌های کشورهای عربی، درباره پیشنهاد دو باشگاه مطرح ایران یعنی پرسپولیس و سپاهان نیز به این بازیکن خبرهایی به گوش می‌رسد که برای هواداران استقلال نگران‌کننده خواهد بود. حال شاید یامگا خود نیز با شنیدن پیشنهاد باشگاه پرسپولیس با این درخواست مخالفت کند اما قطع به یقین پیشنهاد باشگاه سپاهان اصفهان می‌تواند وسوسه‌برانگیز باشد و این بازیکن را به سمت نصف جهان سوق دهد.

اصفهانی‌ها در نقل و انتقالات بسیار سریع عمل می‌کنند و همان‌طور که در روزهای گذشته دیدیم قرارداد نیازمند به سرعت تمدید شد تا این دروازه‌بان به دیگر تیم‌ها نرود. بدون شک اگر اصفهانی‌ها عزم خود را برای جذب یامگا و هرستاره دیگری جزم کنند با توجه به سوابق روشنی که در نقل و انتقالات فوتبال ایران دارند و بارها نیز از استقلال بازیکن گرفته‌اند، هیچ بعید نیست که پیوستن یامگا به این باشگاه خیلی زود رقم بخورد و بعد از قایدی و احتمالا محبی، این ستاره گلزن نیز از استقلال جدا شود تا در کمال ناباوری مثلث گلزن استقلال در فصل بیست‌ودوم به کلی متلاشی شود.

مثلث هجومی در خطر انحلال!

فصل پیش قایدی و محبی بخش اعظمی از گل‌های استقلال را به ثمر رساندند و درکنار این دو بازیکن کوین یامگا با به ثمر رساندن ۷ گل نقشی انکارناپذیر در موفقیت استقلال داشت. قایدی فصل قبل ۱۲ و محبی ۸ گل به ثمر رساندند که با ۷ گلی که یامگا به ثمر رساند، مجموع گل‌های این ۳ بازیکن به عدد ۲۷ رسید. جدایی بازیکنانی که فصل پیش نیمی از گل‌های استقلال در لیگ برتر را به ثمر رسانده‌اند هرگز اتفاق مطلوبی برای استقلال نیست. قایدی از استقلال جدا شده، محبی در شرف جدایی است و یامگا نیز در این ایام هیچ حرکت مثبتی از سوی باشگاه دال بر توافقات تازه ندیده و عمیقا ناامید است و از سویی دیگر مدعیان داخلی نیز او را می‌خواهند. با توجه به شرایط موجود باید نگران جدایی بازیکنانی بود که فصل پیش بار سنگین گل‌زنی را به دوش کشیدند و در همه حال عصای دست ساپینتو بودند و استقلال را به گلزن‌ترین تیم لیگ برتر در فصل بیست‌ودوم تبدیل کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها