کد خبر: ۵۲۶۹۶۴
زمان انتشار: ۱۱:۳۸     ۳۱ خرداد ۱۴۰۲
عضو هیئت رئیسه فدراسیون کشتی در خصوص مصدومیت سه آزادکار ایرانی توضیحانی را ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری 598، مصدومیت کامران قاسمپور در تمرینات موجب شد تا نگرانی‌هایی در خصوص احتمال حضور وی در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۳ بلگراد ایجاد شود. قاسمپور ۲ مدال طلای جهان در وزن ۹۲ کیلوگرم را در پیکارهای جهانی ۲۰۲۱ اسلو و ۲۰۲۲ بلگراد کسب کرد.

در جریان تمرینات روز دوشنبه تیم ملی کشتی آزاد ایران کامران قاسمپور از ناحیه کشاله ران دوباره مصدوم شد و لنگ لنگان اردوی تیم ملی را ترک کرد. هر چند گمانه‌زنی در خصوص او به روزهای آینده موکول شد اما عکس‌های پزشکی از پارگی ۹۰ درصدی کشاله ران قاسمپور خبر می‌دهند.

سهراب کیهانی عضو هیئت رئیسه فدراسیون کشتی و پزشک متخصص روز دوشنبه در خصوص شرایط قاسمپور گفت: بررسی میزان مصدومیت قاسمپور نشان از آن دارد که این آزادکار از ناحیه کشاله ران دچار مصدومیت شده و حداقل چهار هفته دور از میادین خواهد بود. البته زمان بازگشت او به دوره درمان این قهرمان جهان بستگی دارد.

کیهانی ادامه داد: با توجه به میزان مصدومیت و زمان باقی مانده تا مسابقات جهانی ۲۰۲۳ بلگراد، احتمال حضور کامران قاسمپور در رقابت‌های جهانی زیاد است.

رییس کمیته پزشکی این فدراسیون انجمن‌های ورزشی این را هم افزود: رحمان عموزاد خلیلی و امیرمحمد یزدانی نیز مصدومیت‌هایی دارند اما جدی نیست بلکه می‌توانند با فیزیوتراپی این مصدومیت را برطرف کنند. آنان اکنون در اردو حضور دارند.

 

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها