کد خبر: ۵۲۷۲۲۶
زمان انتشار: ۰۹:۳۱     ۰۶ تير ۱۴۰۲
گفت: شورش نیروهای اجاره‌ای واگنر در روسیه بدجوری مدعیان اصلاحات را سر ذوق آورده و «‌آب شوق»! از لب‌ولوچه‌شان سرازیر کرده بود!

به گزارش پایگاه خبری 598، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: شورش نیروهای اجاره‌ای واگنر در روسیه بدجوری مدعیان اصلاحات را سر ذوق آورده و «‌آب شوق»! از لب‌ولوچه‌شان سرازیر کرده بود!

گفتم: صهیونیست‌ها در تل‌آویو پرچم گروه واگنر را برافراشتند! روزنامه‌های زنجیره‌ای با تیترهای درشت در صفحه اول خود جشن گرفتند! معاون سیاسی روحانی از پایان کار پوتین خبر داد! چه توئیت‌هایی زدند و چه هلهله‌ای راه‌انداخته بودند! اما، بعد از این که واگنر عقب‌نشینی کرد بدجوری سنگ روی یخ شدند! و چه عزایی گرفتند و چه آه و ناله‌ای سر دادند!

گفت: حالا چرا ذوق زده شدند و چرا عزا گرفتند؟!

گفتم: ‌ای عوام! مگر تا حالا حتی یک نمونه از مواضع مدعیان اصلاحات را سراغ داری که با مواضع آمریکا و اسرائیل تفاوت داشته باشد؟! ذوق‌زده شدند چون واگنر همان خیانت مدعیان اصلاحات در فتنه آمریکایی اسرائیلی ۸۸ را تکرار کرده بود و اما، عزا گرفتند که چرا واگنر تحت حمایت آمریکا و اسرائیل عقب‌نشینی کرده است؟!

گفت: خود آمریکا و اسرائیل که با احتیاط موضع گرفته بودند مثلاً وزیر خارجه آمریکا گفته بود از شورش واگنر اطلاعات کاملی ندارند!

گفتم: خاک بر سر وزیر خارجه آمریکا کنند که اطلاع نداشته! باید از مدعیان اصلاحات مثل عبدی و اطهری و علی مطهری و الهه کولایی و سایت‌های انتخاب و عصر ایران و خبرآنلاین یاد می‌گرفت که با قاطعیت از فتح مسکو توسط واگنر خبر داده بودند!

گفت: ولی تحلیل مدعیان اصلاحات که مثل همیشه برعکس از کار درآمد! چه فایده‌ای داشت؟!

گفتم: یارو می‌گفت پشه کف پامو نیش زده، ۱۰ ثانیه می‌خارونم، بعد قلقلکم میاد و نیم ساعت می‌خندم!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها