کد خبر: ۵۲۷۲۸۹
زمان انتشار: ۱۲:۰۰     ۰۷ تير ۱۴۰۲
درحالیکه کشورهای غربی نسبت به کندی ضدحمله علیه روسیه ناراضی‌اند، وزیر دفاع اوکراین ادعا کرد ضدحمله اصلی هنوز آغاز نشده است.

به گزارش پایگاه خبری 598،درحالیکه کشورهای غربی نسبت به کندی ضدحمله علیه روسیه ناراضی‌اند، وزیر دفاع اوکراین ادعا کرد ضدحمله اصلی هنوز آغاز نشده است.

 او در این خصوص گفت: وقتی این اتفاق بیفتد، شما همه چیز را خواهید دید. همه همه چیز را خواهند دید.

این روزنامه تاکید می‌کند که به گفته رزنیکوف، حضور نظامیان اوکراینی در برخی شهرک‌ها در خط مقدم اقدام اصلی مربوط ضد حمله نیست. به گفته این نشریه، رزنیکوف، نتایج کنونی تنها یک پیش نمایش از حمله بسیار بزرگتر آینده دانست.

وزیر دفاع اوکراین تأیید کرد که از ذخایر اصلی نظامی کی یف، از جمله بیشتر تیپ‌هایی که اخیراً در غرب آموزش دیده اند و به تانک‌ها و خودروهای زرهی مدرن ناتو مجهز شده اند، هنوز در ضد حملات استفاده نشده است.

روز سه‌شنبه، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه گفت که کی‌یف ۲۵۹ تانک و ۷۸۰ خودروی زرهی را از زمان شروع ضد حمله از دست داده است. در همین راستا رسانه‌های غربی نیز تایید کردند سربازان اوکراین آموزش لازم برای استفاده از دوات کشورهای غربی را ندیده‌اند.

ضدحمله اوکراین در محورهای یوژنو-دونتسک، زاپوروژیه، آرتیوموفسک در ۴ ژوئن آغاز شد، در حالی که ضربه اصلی نیروهای مسلح اوکراین در بخش زاپاروژیه متمرکز بود. کی‌یف تیپ‌های آموزش دیده توسط ناتو و مسلح به تجهیزات غربی از جمله تانک های لئوپارد را وارد نبرد کرد. پوتین در نشستی با خبرنگاران نظامی در ۱۳ ژوئن گفت که نیروهای اوکراینی در جریان حمله متحمل خسارات سنگینی شده اند و در هیچ محوری موفق نبوده اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها