کد خبر: ۵۲۷۲۹۳
زمان انتشار: ۲۰:۰۵     ۰۸ تير ۱۴۰۲
در پی ادعاهای یک نماینده مجلس صورت گرفت؛
ادعاهای یک نماینده مجلس پیرامون دستگیری تعدادی از عوامل ماجرای مسمومیت‌ دانش‌آموزان در مدارس آن هم با دستور رهبرانقلاب، با استقبال رسانه‌های اصلاح‌طلب و ضدانقلاب همراه شد.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری 598، ادعاهای یک نماینده مجلس پیرامون دستگیری تعدادی از عوامل ماجرای مسمومیت‌ دانش‌آموزان در مدارس آن هم با دستور رهبرانقلاب، با استقبال رسانه‌های اصلاح‌طلب و ضدانقلاب همراه شد.

مرتضی محمودوند از نمایندگان مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی اخیرا طی گفت‌وگویی مدعی شده است که عوامل مسمومیت دانش‌آموزان از اعضای گروهک‌ جریان انحراف بوده و با دستور مستقیم رهبری بازداشت شدند.

این در حالی است که بر اساس گزارش‌ منتشر شده وزارت اطلاعات در ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان، هیچ‌گونه ماده سمی که قابلیت ایجاد مسمومیت را دارا باشد، مشاهده نشده و همین گزارش‌ها تصریح دارد که علت اصلی این اتفاقات، شیطنت دانش‌آموزان و هراس جمعی بر از اتفاقات روزمره و عادی بوده است.

از طرفی اظهارات نماینده خرم‌آباد به گونه‌ای است که گویا گروه مورد اشاره وی دارای مصونیت پولادین بوده و تنها شخص رهبری می‌توانسته است اجازه برخورد یا عدم برخورد با این گروه را بدهد.

در این باره گفتنی است: اگرچه بررسی انگیزه آقای محمودوند از بیان چنین سخنان نسنجیده و ناپخته‌ای لازم و ضروری است؛ با این حال خوب بود که ایشان به جای کلی‌گویی، انگ زدن به رهبری و پاس گل به رسانه‌های معاند و ضدانقلاب، سند مدعای خود را پیرامون نقش یک گروه انحرافی منتشر می‌کرد.

با این اوصاف مبنا قرار ادعاهای یک نماینده که هیچگونه مسئولیت تخصصی در ماجرای مسمومیت‌ها ندارد؛ به جای دستگاه‌های مسئول و رسمی در این ماجرا، به دور از حرفه و رسالت خبری است و اگر خوشبینانه مولفه‌های خباثت و رذالت سابقه‌دار برخی رسانه‌ها را نادیده بگیریم؛ بازهم چیزی از خبطی که برخی از رسانه‌ها با بولد کردن سخنان آقای محمودوند کردند، کم نمی‌کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها