کد خبر: ۵۲۷۳۸۸
زمان انتشار: ۱۳:۵۰     ۱۱ تير ۱۴۰۲
مقاومت فلسطین با انتشار تصاویری، از سرنگونی یک فروند کوادکوپتر جاسوسی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری خبر داد. این کوادکوپتر در حال تصویربرداری از اردوگاه جنین بود.

به گزارش پایگاه خبری 598، نیروی مقاومت فلسطین، بامداد امروز (یکشنبه، ۲ جولای) از سرنگون کردن یک فروند کوادکوپتر رژیم صهیونیستی از نوع «درون» در کرانه باختری خبر داد.

به نوشته وبگاه فلسطینی «شهاب»، بامداد امروز، نیروهای مقاومت جنین، موفق شدند با شلیک مستمر به سوی یک کوادکوپتر جاسوسی رژیم صهیونیستی، آن را ساقط کنند.

به اعلام رسانه‌های محلی فلسطین، این کوادکوپتر رژیم صهیونیستی که در حال گشت زنی در ارتفاع پایین بر فراز اردوگاه جنین و تصویربرداری از آن بود که هدف قرار گرفت و مقاومت فلسطین آن را به غنیمت گرفت.

«سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که «کتیبه جنین» وابسته به این گروه، موفق شده این کوادکوپتر را بر فراز اردوگاه جنین سرنگون کند. این گروه مقاومت فلسطین قرار است تا دقایقی دیگر، طی بیانیه‌ای، جزئیات بیشتری از این عملیات منتشر کرد.

قدرت گرفتن مقاومت فلسطین در کرانه باختری، این روزها به یکی از کابوسهای رژیم اشغالگر صهیونیستی تبدیل شده است. تاکنون بارها، پهپادهای جاسوسی رژیم صهیونیستی در جریان یورش به شهرهای فلسطینی سرنگون شده‌اند. آخرین آن به ۱۸ خرداد (۸ ژوئن) گذشته باز می‌گردد که طی آن، «کتیبه جنین» موفق شد یک کوادکوپتر جاسوسی اسرائیلی را بر فراز اردوگاه جنین سرنگون کند.

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها