کد خبر: ۵۲۷۵۰۴
زمان انتشار: ۰۹:۴۹     ۱۴ تير ۱۴۰۲
مرتضوی گفت: نرخ بیکاری برای نخستین بار در تاریخ بعد از انقلاب به ۹ درصد رسیده و در دولت سیزدهم تلاش می‌شود این روند همچنان کاهشی باشد.
به گزارش پایگاه خبری 598، صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آئین جشن خودکفایی ۸ هزار مددجوی کمیته امداد در مشهد گفت: کمک به حوزه تامین مسکن مددجویان و تسهیل ازدواج مددجویان با اهدای جهزینه یکی از اقدامات نظام در حمایت از نیازمندان است.
 
او افزود: دولت سیزدهم در کاهش نرخ بیکاری به شکل بی سابقه‌ای موفق و موثر عمل کرده است به طوری که ایجاد یک میلیون اشتغال در سال در دستور کار دولت قرار گرفت و سال گذشته تحقق پیدا کرد.
 
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از جمله نهاد‌های مقدسی است که از سوی امام خمینی (ره) با هدف خدمت به روستا‌ها ایجاد شد و امروز بعد از بیش از چهار دهه از انقلاب اسلامی می‌توانیم خطاب به امام راحل (ره) بگوییم آسوده باش که امروز فرزندان شما در جای جای کشور آستین همت را بالا زده اند و به مدد نیازمندان شتافته اند.
 
مرتضوی بیان کرد: یکی دیگر از این نهاد‌های موفق ومقدس، کمیته امداد است که در راستای تحقق نظریه عدالت اجتماعی، تعادل بخشی به منابع ملی و توزیع عادلانه ثروت و دستگیری از نیازمندان و ایجاد آموزش برای خودکفایی شکل گرفت.
 
او تصریح کرد: در ۳ ماهه سوم سال گذشته خراسان رضوی کمترین نرخ بیکاری را داشت و در ۳ ماه گذشته از سال جاری اقدامات خوب و موثری انجام شده است.
 
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: نرخ بیکاری برای نخستین بار در تاریخ بعد از انقلاب به ۹ درصد رسیده و در دولت سیزدهم تلاش می‌شود تا این روند همچنان کاهشی باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها