کد خبر: ۵۲۷۵۱۸
زمان انتشار: ۱۳:۰۲     ۱۴ تير ۱۴۰۲
دیدیم که علیرغم ادعاهای اصلاحیون و اعتدالیون و بنفشیون و جماعت غربگرای لیبرال آمریکا پرست که FATF و تحریم را مانع عضویت ایران در سازمان همکاریهای شانگهای معرفی میکردند جمهوری اسلامی امروز عضو رسمی این سازمان شد!

به گزارش پایگاه خبری 598، خبرنامه دانشجویان ایران به قلم عبدالرحیم انصاری نوشت: دیدیم که علیرغم ادعاهای اصلاحیون و اعتدالیون و بنفشیون و جماعت غربگرای لیبرال آمریکا پرست که FATF و تحریم را مانع عضویت ایران در سازمان همکاریهای شانگهای معرفی میکردند جمهوری اسلامی امروز عضو رسمی این سازمان شد!

اتفاق فوق العاده مهمی که میشود آن را یکی از مهمترین افتخارات سید ابراهیم رئیسی به حساب آورد و بی تردید نقش مهمی در پیشرفت و توسعه کشور ایفا خواهد کرد؛ درباره مزایای شانگهای بسیار گفته شده و نیاز به توضیح بیشتر ندارد؛ آنچه باید گفته شود از دست دادن فرصت پیوستن به این سازمان مهم در دوران ریاست جمهوری حسن روحانی است، که بر تمام ظرفیتهای شرق و فرصتهای بی نظیر تعامل با کشورهای همسایه و مستقل خط کشید و ۸سال کشور را معطل لبخند های دروغین غرب کرد و در نهایت نیز بدون هیچ دستاوردی ویرانه دولت را با خزانه منفی، رکود سنگین، بیکاری و تورم شدید به رئیسی سپرد!

به ملت میگفتند تحریم و FATF مانع پیوستن کشور به شانگهای است؛ حال آنکه مانع اصلی افراط حسن روحانی در آویزان بودن به غرب بود. شانگهای حاضر نمیشد چنین دولت غربگرایی که ملتمسانه به دنبال آمریکا میدوید را درجمع خود بپذیرد؛ این یک واقعیت شوم بود که به فضل الهی از سر مردم رفع شد!

*تحلیلگر مسائل بین الملل

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها