کد خبر: ۵۲۷۷۳۶
زمان انتشار: ۱۴:۴۲     ۱۹ تير ۱۴۰۲
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به درگیری در یکی از روستاهای بخش سرفیروزآباد شهرستان کرمانشاه که منجر به کشته شدن ۲ نفر شد، گفت: با تلاش مأموران ۱۴ نفر از عاملان اصلی این درگیری، دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری 598، سردار مهدی حاجیان اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک مورد درگیری و نزاع گسترده در روستای "میانه" بخش سرفیروزآباد، تیم هایی از مأموران به سرعت در محل حاضر شدند.

وی عنوان کرد: مأموران پس از حضور در محل درگیری مشاهده کردند 16 نفر از 2 خانواده بر سر اختلافات ملکی باهم درگیر و توسط اسلحه شکاری به سمت هم تیراندازی می‌کنند.

حاجیان گفت: مأموران با مشاهده این صحنه به سرعت وارد عمل شده و ضمن پایان دادن به درگیری نسبت به دستگیری 14 نفر اقدام کردند.

رئیس پلیس کرمانشاه با اشاره به مجروح شدن 9 نفر در این درگیری، خاطرنشان کرد: دو نفر از افراد زخمی که عضو یک خانواده بودند، به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان جان خود را از دست دادند.

وی با اشاره به اینکه بازجویی‌ها از افراد دستگیر شده برای شناسایی دقیق عاملان قتل ادامه دارد گفت: در این راستا یک قبضه اسلحه شکاری و پنج عدد فشنگ نیز کشف شد.
حاجیان از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص خبر داد و گفت: برخورد با افرادی که به هر بهانه‌ای امنیت شهر و جامعه را با چالش روبه رو کرده و سبب بی نظمی اجتماعی می‌شوند به صورت جدی در دستور کار پلیس قرار دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها