کد خبر: ۵۲۷۷۴۵
زمان انتشار: ۱۴:۵۲     ۱۹ تير ۱۴۰۲
اساسا اگر مردم از انقلاب و نظام کنار می کشیدند در مقابل فتنه های پیچیده رنگارنگ بعد از رحلت امام که با نقشه های دشمن و اجرای اصلاح طلبان پیاده می‌شد، اثری از انقلاب باقی نمی ماند.

به گزارش پایگاه خبری 598،جهان نيوز نوشت: رسول منتجب‌نیا فعال سیاسی اصلاح‌طلب، قائم مقام سابق حزب منتسب به کروبی و دبیرکل حزب جمهوریت گفته است: «اگر نظرسنجی دقیق نه نظرسازی داشته باشیم، می‌بینیم فضا به گونه‌ای است که اکثریت مردم یا مخالف یا معترض یا بی تفاوت هستند».

منتجب نیا همچنین گفته است: ما الان حکومتی داریم که به دست پرتوان امام بزرگوار و با راًی اکثریت مردم ایران مشروعیت و اعتبار پیدا کرد که تشییع جنازه امام نشان داد، مشروعیت و مقبولیت نظام تا آن دوره خدشه‌ای برنداشته بود. اما رفته‌رفته حمایت مردمی رنگ باخت. وقتی اکثریت کنار زده شده‌اند، این سوال پیش می‌آید که چطور می‌توانیم از مردم توقع راًی داشته باشیم؟ در این شرایط آیا هدف واقعی انتخابات محقق می‌شود؟ به نظر من انتخابات در این شرایط نه مفهوم پیدا می‌کند و نه هدفمند است. چرا که اکثریت به صندوق راًی بی‌اعتماد است و نظرشان این است که «راًی ما را برای تثبیت خود می‌خواهند» بنده علی‌التحقیق عرض می‌کنم در شرایط فعلی راًی مردم کارساز نیست. چرا که امروز کار در دست اقلیتی است که کمی از آن‌ها سابقه انقلابی دارند و بیشترشان در انقلاب، جنگ و ... هیچ سابقه‌ای ندارند. دقیقاً بر خلاف توصیه امام که توصیه کرده بودند «نگذارید از راه‌رسیده‌ها بر سرنوشت مملکت حاکم شوند» متاًسفانه این روز‌ها کسانی اختیاردار هستند و تریبون دارند که سردی و گرمی مبارزه با شاه و رویارویی با دشمنان انقلاب و مردم را نچشیدند.

به جناب منتجب نیا باید گفت:

یک: ادعای توهم آلود مخالفت، اعتراض و یا بی تفاوتی اکثریت مردم احتمالا ناشی از اثرگذاری همان نظرسازی‌ها و یا استفاده بیش از حد از مطالب شبکه هایی نظیر بی بی سی و اینترنشنال است. قطعا کسی منکر اعتراض به حق گروه هایی از اقشار جامعه نیست اما این جنس نظرپراکنی یادآور ماجراهای سال گذشته است که اجتماعات 15 نفره را مردم می نامیدند اما در مقابل اجتماع هزاران نفر در تشییع شهید مدافع امنیت ساکت بودند.

دو: پس از رحلت امام، مسیر کشور و مردم بر همان روال و البته پرقدرت‌تر پیش رفت اما این چپی‌های مدعی خط امام و اصلاح طلبان امروز بودند که رنگ عوض کرده و شب و روزشان در تامین مناقع قبله آمالشان یعنی امریکا تغییر کرد. اساسا اگر مردم از انقلاب و نظام کنار می کشیدند در مقابل فتنه های پیچیده رنگارنگ بعد از رحلت امام که با نقشه های دشمن و اجرای اصلاح طلبان پیاده می‌شد، اثری از انقلاب باقی نمی ماند.

سه: منتجب نیا ادعا می کند که بعد از رحلت امام اکثریت کنار زده شدند. در حالی که رئیس دولت اصلاحات در سال 76 و با انتخابات دوم خرداد، رئیس جمهور کشور شد. حسن روحانی با حمایت اصلاح طلبان و تشکیل کابینه اصلاح طلب در سال 92 تا هشت سال رئیس جمهور کشور شد. در انتخابات سال 88 مردم حد نصاب حضور 85 درصدی را ثبت کردند که اصلاح طلبان به دلیل عدم پیروزی، آن را مقدمه فتنه تدارک دیده با اسم رمز «تقلب» کردند و اتفاقا یکی از سران فتنه رئیس آقای منتجب نیا بود که با 300 هزار رای ادعای مضحک تقلب را تکرار کرد.

چهار: منتجب نیا دم از جبهه و جنگ و مبارزه می زند. چه خوب است اصلاح طلبان لیست شهدایی که در راه حاکمیت اسلام و تداوم انقلاب اسلامی تقدیم کرده اند منتشر کنند. از مدافعان حرمی که با انگیزه اصلاح طلبی هجرت کرده‌اند، نام ببرند. اما لیست سیاسیون اصلاح طلب و روزنامه نگاران اصلاحات که به وطن فروشی روی آوردند قابل دسترس است.

پنج: منتجب نیا از تشییع تاریخی امام سخن می گوید و آن را مستمسک طعنه به مشروعیت و اعتبار نظام می‌کند اما از تشییع فوق تصور سردار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، قهرمان مبارزه با استکبار و شاگرد مکتب خمینی پس از 30 سال با جمعیت چند ده میلیونی در چندین استان حرفی به زبان نمی آورد. 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها