کد خبر: ۵۲۷۷۴۶
زمان انتشار: ۱۵:۰۶     ۱۹ تير ۱۴۰۲
پس از آنکه علی‌نژاد در روندی مخدوش و ادعایی دروغین، پرونده‌ای علیه ایران در دادگاه فدرال تشکیل داد، این دادگاه به نفع او رأی داد و مبلغ ۳ میلیون و ۳۲۵ هزار دلار از اموال ایران به دلایلی واهی و بر مبنایی موهوم تحت عنوان غرامت به وی پرداخت کرد.

به گزارش پایگاه خبری 598، مصی علی‌نژاد که «اپوزیسیون کاسب» عنوان مناسبی برای اوست و بار‌ها از تریبون‌های بین‌المللی فریاد می‌زند که «به ایران رحم نکنید»! و همچنین به هر بهانه و در هر فرصتی خواهان تحریم و انزوای کشورمان می‌شود و معاش و کیفیت زندگی مردم را نشانه می‌گیرد، این بار با دزدی از اموال مردم وطن فروشی خویش را اثبات کرده است.

پس از آنکه علی‌نژاد در روندی مخدوش و ادعایی دروغین، پرونده‌ای علیه ایران در دادگاه فدرال تشکیل داد، این دادگاه به نفع او رأی داد و مبلغ ۳ میلیون و ۳۲۵ هزار دلار از اموال ایران به دلایلی واهی و بر مبنایی موهوم تحت عنوان غرامت به وی پرداخت کرد. این رقم چیزی معادل ۱۷۰ میلیارد تومان است.

البته این اولین بار نیست که علی‌نژاد از طریق ساختن چهره‌ای سیاسی برای خود به عنوان اپوزیسیون جمهوری اسلامی کیسه دوخته است. پیش از این نیز تأمین او از سوی سازمان و نهادی تأمین مالی خبر‌ساز شده بود. خبر‌ها حاکی از آن است که از سال ۲۰۱۵ تاکنون رقمی حدود ۶۳۰ هزار دلار مستقیماً از بودجه امریکا به وی پرداخت شده است. نکته جالب توجه آن است که امروز علی‌نژاد به واسطه حکم دادگاه فدرال و از اموال ملت ایران، ثروت خود را بیش از ۶۰ درصد افزایش داده و به اندازه نیمی از آنچه در تمام عمر خود اندوخته، یک شبه و از طریق بازی‌های سیاسی و دوستی با دشمنان کشورش به جیب‌زده است. حتی «سالومه» خبرنگار «من‌‎وتو» نیز پیش از این از دلالی مسیح علی‌نژاد پرده برداشته و خبر داده بود که او برای یک فایل صوتی، خواهان مبلغی معادل ۱۰ هزار پوند شده بود. مجموع این اخبار حاکی از آن است که علی‌نژاد بر خلاف شعار‌هایی که پشت تریبون می‌دهد و متن‌هایی که مقابل دوربین می‌خواند، نه تنها به فکر حقوق مردان و زنان ایرانی نیست بلکه صرفاً منافع مالی و اقتصادی خود را دنبال می‌کند. حتی اگر به قیمت آن باشد که به وضوح دست خود را در جیب ملت فرو کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها