کد خبر: ۵۲۷۸۶۳
زمان انتشار: ۱۰:۵۷     ۲۲ تير ۱۴۰۲
شبکه خبری فاکس نیوز آمریکا اعلام کرد که خشونت پلیس این کشور این بار موجب مرگ دو نفر در شهر فورت ورث در ایالت تگزاس آمریکا پس از انتشار تصاویر ضبط شده از سوی پلیس شد.

به گزارش پایگاه خبری 598، پلیس شهر «فورت ورث» در ایالت «تگزاس» آمریکا تصاویر ضبط شده از دوربین‌های روی لباس افسران پلیس در رابطه با تیراندازی مرگبار به دو مرد را منتشر کرد، اما پرسش‌های مربوط به حادثه همچنان بی‎پاسخ مانده‎اند.

شبکه خبری فاکس نیوز آمریکا روز چهارشنبه به وقت محلی گزارش داد: پلیس «فورت ورث» تصاویری از صحنه مرگبار این تیراندازی را به اشتراک گذاشت که طی آن ۶ نفر در یک مهمانی خانگی آتش بازی هدف شلیک قرار گرفتند؛ ۲ نفر از این افراد بر اثر شلیک پلیس در صحنه حادثه و بیمارستان جان خود را از دست دادند.

به گزارش «فاکس نیوز»، ویدئوی منتشر شده از سوی پلیس «فورت ورث» پاسخی به پرسش‌های موجود درباره این حادثه نمی‌دهد.

پلیس می گوید که یک افسر صدای شلیک گلوله را شنیده است و مردی را دیده که اسلحه را به سمت کسی که روی زمین افتاده نشانه رفته بود و سپس افسر به مرد مسلح شلیک کرد. این افسر پیش از تیراندازی حضور خود را اعلام نکرد.

سپس فرد دیگری که به نظر می رسد هیچ کدام از افسران پلیس نیست، دو گلوله شلیک کرد و سپس دو افسر به سمت مرد دوم شلیک کرده و او را می کشند.

تصاویر دوربین از لباس افسران لحظات پرتنشی را نشان می دهد که دو افسر پلیس دو مرد مسلح را در ساعات اولیه صبح روز ۵ ژوئیه در یک مهمانی محلی به ضرب گلوله می کشند.

پلیس اعلام کرد این دو افسر در حالی که قبل از ساعت ۱۲:۳۰ صبح روز ۵ ژوئیه در مسیر پاسخ به یک درخواست بودند ، از مقابل یک مهمانی محلی در خیابان راس در نورث فورت ورث عبور کردند.

پلیس افزود که افسران سپس مردی را به نام بیلی اسمیت ۲۱ ساله دیدند که اسلحه را به سمت مردی مجروح کنار یک خودروی شاسی بلند بود نشانه گرفته بود.

یک کلیپ از دوربین با صدای شلیک گلوله شروع می شود و سپس افسر پلیس چندین گلوله به سمت اسمیت شلیک می کنند.

نیل نوکس رئیس پلیس توضیح داد که افسر بلافاصله متوجه مرد مجروح روی زمین شد و قبل از اعلام حضور در صحنه، اسلحه خود را نشانه رفت و به سمت اسمیت شلیک کرد.

در همان زمان، پلیس می گوید که افسر بعدی مرد دوم به نام برونشای مینتر ۳۰ ساله را دید که یک تپانچه در دست داشت.

وی ادامه داد نور منعکس شده از این تپانچه نشان می دهد که اسمیت با آن به سمت افسران نشانه رفته است. افسران صدای شلیک دو گلوله را از حیاط جلویی شنیدند که باعث شد هر دو افسر سلاح خود را به سمت مینتر شلیک کند. مینتر سپس روی زمین می افتد.

پلیس می گوید مینتر پس از آنکه مجروح شد از جای خود بلند شده و در کنار خانه پیدا شده است. او بعداً در بیمارستان درگذشت.

در حالی که افسران به محل نزدیک شدند یک مرد را مشاهده کرده اند.

پلیس توضیح داد این مرد مورد اصابت گلوله قرار گرفته، چاقو خورده و مورد ضرب و شتم قرار گرفته اما هنوز مشخص نیست که چه کسی و چرا به سمت او شلیک کرده است.

سه نفر دیگر نیز در این صحنه با جراحت ناشی از گلوله پیدا شده اند از جمله یک مرد که صحنه را ترک کرده و تحقیقات برای شناسایی او همچنان در جریان است.

هنوز مشخص نیست چه کسی به این چهار نفر شلیک کرده است و اینکه آیا به سمت پلیس شلیک شده است یا خیر.

پلیس می‌گوید دو پوکه منطبق با تپانچه مینتر نیز در نزدیکی صحنه تیراندازی پیدا شده است.

اما پلیس اعلام کرده که مشخص نیست آیا اسمیت یا مینتور به سمت افسران شلیک کرده اند یا خیر.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها