کد خبر: ۵۲۷۸۹۱
زمان انتشار: ۲۰:۵۰     ۲۳ تير ۱۴۰۲
به همت سامانه جامع مدح و مرثیه «نوا»؛
سلسله جلسات آمادگی محرم به همت سامانه جامع مدح و مرثیه «نوا» برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از روابط عمومی سازمان فضای مجازی سراج، سلسله جلسات آنلاین آمادگی محرم به همت سامانه جامع مدح و مرثیه «نوا» برگزار می‌شود. 

این سلسله جلسات با حضور ذاکران و شاعران اهل بیت (علیهم‌السلام) حاج جواد حیدری با موضوع رسالت نوکری اهل‌بیت علیهم‌السلام، حاج هادی جانفدا با موضوع درهم تنیدگی مدح و مرثیه و زاویه نگاه شاعر در مراثی اهل‌بیت علیهم‌السلام، دکتر غلامرضا محمودی با موضوع روانشناسی و عاشورا و حاج امیر عباسی با پرسش و پاسخ در خصوص مداحی و نوحه‌خوانی از روز جمعه ۲۳ تیر ماه تا روز دوشنبه ۲۶ تیر ماه ساعت ۲۱ برگزار خواهد شد. 

علاقمندان می‌توانند جهت ثبت‌نام به لینک https://navaapp.landin.ir/moharram  مراجعه نمایند. 

گفتنی است؛ سلسله جلسات آمادگی محرم با حضور حاج جواد حیدری، حاج هادی جانفدا، حاج امیر عباسی و دکتر غلامرضا محمودی برگزار خواهد شد.

سرفصل‌های این کلاسها نیز رسالت نوکری اهل‌بیت علیهم‌السلام، ، در هم تنیدگی مدح و مرثیه و زاویه نگاه شاعر در مراثی اهل بیت علیهم‌السلام، پرسش و پاسخ با نوجوانان در خصوص مداحی و نوحه خوانی و روانشناسی عاشورا است.

تاریخ برگزاری این دوره ها ۲۳ الی ۲۶ تیر ، ساعت: ۲۱ و به صورت آنلاین است، همچنین ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس https://navaapp.landin.ir/moharram مراجعه شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها