کد خبر: ۵۲۷۹۵۹
زمان انتشار: ۱۴:۳۶     ۲۶ تير ۱۴۰۲
چند نکته؛
موضوع مهمی که باید به آن اشاره کرد قشر جوان و آماده ورود به اجتماع از طریق تحصیلات عالیه ای است که نماد آن سد سکندری بنام کنکور است که شورای انقلاب فرهنگی تحت ریاست شما وضعیت ناامید کننده ای از آینده را برای جوانان ترسیم می کند.

سرویس سیاسی پایگاه خبری 598-رضا احمدزاده|  از آنجایی که خود را از حامیان و علاقمندان رئیسی می دانم با رصد دو سال گذشته دولت سیزدهم و ضمن اقرار به خدمات مخلصانه دولتشان که بسیار برای آوار برداری از 8 سال تخریب زیر ساخت ها و کارهای ناکرده دولت حسن روحانی تلاش می کنند بر خود واجب دیدم تا خطراتی را که برای دولتشان پیش رو دارند یکبار باز خوانی کنم و بگویم که جناب رئیس جمهور مردم با کسی عقد اخوت نبسته اند و هر گاه حرکتی در راستای رونق اقتصادی و گشایش سفره های معیشت خود نبینند بدون شک او را از گردونه قدرت سیاسی کنار خواهند گذاشت. لذا ذیلا به نکاتی که در بزنگاه های سیاسی کشور می تواند وی را به درست یا به دلیل فضا سازی های رسانه ای غرب گرایان نماد اولین رئیس جمهور تک دوره ای انقلاب اسلامی کند اشاراتی گذرا داشته باشم:

1- شاخص قشر ضعیف جامعه احتیاجات اولیه زندگی شامل : تغذیه و مسکن و تحصیلات فرزندان و.... است که متاسفانه با رشد حاشیه نشینی و چادر نشینی این موضوع آرای شما را در میان این قشر کم رنگ خواهد کرد.

2- بازار آشفته خودرو موضوع دومی است که دولت جنابتان تاکنون نتوانسته است است در تولید ، توزیع و قیمت گذاری این امر به ثبات پایدار برسد. این وسیله تنها ممر درآمد اقشار متوسطی است که سعی دارند تا از سقوط به اقشار پایین تر خود را نگهدارد لذا نه تولید کنندگان و نه مراکزی مانند شورای قیمت گذاری تاکنون نتوانسته اند پایه هرم حامیانتان را حداقل نگه دارند و از کوچکتر شدن آن جلوگیری کنند.

3- موضوع سوم و مهمی که باید به آن اشاره کرد قشر جوان و آماده ورود به اجتماع از طریق تحصیلات عالیه ای است که نماد آن سد سکندری بنام کنکور است که شورای انقلاب فرهنگی تحت ریاست شما وضعیت ناامید کننده ای از آینده را برای جوانان ترسیم می کند. قشر مرفه جامعه با امکانات خود بهترین مسیر را برای مالخود کردن بهترین رشته های دانشگاهی هموار نموده است و مصوبات شورای انقلاب فرهنگی در باره شیوه های پذیرش و جذب دانشجو نیز مزید بر علت شده است. موضوع ترمیم معدل به زعم آقایان که فکر می کنند با اینکار کمکی به آسیب دیدگان از شرایط دانش آموزی جامعه می کنند در حالی که باز هم این سردرگمی و مسدود شدن راههای ورود به رشته های خاص دانشگاهی خطری است که در انتخابات آینده ریاست جمهوری شما را تهدید می کنند زیرا بسیاری از ایشان که رای اولی نیز حساب میشوند می توانند تمام محاسبات انقلابیون برای استمرار دولتتان را بر هم زنند.

4- بورس آخرین و مهمترین خطری است که در این شرایط دولت رئیسی را تهدید می کند. این احساس که دولت بورس را رها کرده و یا کسری بودجه خود را از بورس و سرمایه های مردم بر می دارد باعث شده است تا عمر بورس فعال و مورد اعتماد مردم به مویی بند باشد . اصولا مدتی است که شاخص های بورس قرمز مانده و قصد حرکت کردن به بالا که هیچ قصد پایین رفتن هم دارد در نتیجه بیرون کشیدن سرمایه ها توسط مردم و اعلام رونق بورس دستوری از سوی دولت به وسیله نخ نمایی تبدیل شده است که فرار کردن از بورس دور از انتظار نبوده و اثر مستقیم این ضرر و زیان متوجه آرایی خواهد بود که انقلابیون و نیروهای ارزشی تلاش می کنند با جذب آرای مردمی حضور خود را استمرار ببخشند.

در مجموع جناب آقای رئیسی نه عناصر اصلی دولت جنابتان امتیازات مدیریتی بالایی می گیرند و نه توان دولتمردان اقتصادی شما .... اصلاح طلبان نیز بخوبی در حال رصد و بزرگنمایی آن هستند . بعنوان آخرین مورد به سخنان جدید فاطمه هاشمی درباره اصلاح طلبان نگاه کنید که می گوید: در حال حاضر اصلاح‌طلبان کاری انجام نمی‌دهند و خودشان انتخاب کردند که سکوت محض . .......پس دست بجنبانید و کاری کارستان کنید که فردا دیر است

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها