کد خبر: ۵۲۷۹۹۳
زمان انتشار: ۱۳:۰۶     ۲۷ تير ۱۴۰۲
دروازه‌بان تیم هوادار که این روزها تیم‌های زیادی را خواهان خود می‌بیند برای انتخاب جدیدش شرط جالبی دارد.

به گزارش پایگاه خبری 598، با جدایی احمد گوهری از پرسپولیس، مدیران این باشگاه به دنبال جذب یک دروازه‌بان زیر ۲۳ سال رفتند تا علاوه بر پر کردن جای گوهری، سهمیه بالای ۲۳ سال خود را پر نکنند.

در همین رابطه مذاکرات با محمدرضا خالدآبادی دروازه بان تیم هوادار آغاز شد و حتی ۲ نفر از باشگاه پرسپولیس به باشگاه هوادار رفتند تا مذاکرات جدی برای جذب این دروازه بان انجام دهند.

باشگاه هوادار مبلغ ۱۱ میلیارد تومان برای رضایتنامه خالدآبادی اعلام کرد اما باشگاه پرسپولیس اعلام کرده حاضر است ۸ میلیارد تومان برای دریافت رضایتنامه این بازیکن هزینه کند.

این در حالی است که باشگاه استقلال به عنوان یکی از مشتریان جدی این دروازه بان اعلام کرده که با پرداخت ۱۱ میلیارد تومان برای رضایت نامه خالدآبادی مشکلی ندارد اما به نظر می رسد این بازیکن تمایل زیادی برای پیوستن به تیم استقلال ندارد.

از طرف دیگر باشگاه پیکان هم وارد این رقابت شده و می‌خواهد خالدآبادی را جذب کند. پیکانی‌ها که احتمالا سامان فلاح را به تیم دیگری می‌فروشند با پول فروش این بازیکن، هزینه رضایتنامه خالدآبادی را به باشگاه هوادار پرداخت خواهند کرد.

خالدآبادی البته علاقه دارد به تیمی برود که فرصت بازی کردن داشته باشد و احتمالا حضور در پرسپولیس و استقلال این فرصت را از این دروازه بان بگیرد. به همین خاطر پیکان که قول فیکس بودن به خالدآبادی داده حالا از شانس بیشتری برای جذب این دروازه بان جوان برخورددار است.

خالدآبادی به زودی تیم جدید خود را معرفی خواهد کرد و باید دید او راهی چه تیمی خواهد شد اما چیزی که مشخص است این است که پرسپولیس شانس زیادی برای جذب این دروازه بان در شرایط فعلی ندارد!

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها