کد خبر: ۵۲۸۰۱۲
زمان انتشار: ۱۵:۰۳     ۲۷ تير ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری 598، محمد ایمانی، را با عنوان ناشاد از امید و شادی مردم در کانال تلگرامی خود منتشر کرد و در توضیح آن نوشت:

از "مردم" دم می زنند، اما هنگامی که امید و نشاط همین مردم با وجود همه سختی ها ظهور و بروز پیدا می کنند، بازتاب نمی دهند.
مشکلات را به رخ می کشند، اما وقتی خبر های خوب و امید بخش منتشر می شود، سانسور می کنند.

مثل همین خبرها:

استقبال گرم مردم یاسوج از رئیس جمهور.
بهره برداری از پتروشیمی گچساران، سد چمشیر، جاده پاتاوه-دهدشت، و احیای کارخانه قند پس از ۷ سال تعطیلی که موجب رونق تولید، ایجاد اشتغال و آبادانی بیشتر در کهکیلویه، خوزستان و بوشهر می شود.

این هم جزئیات خبر:

سد چمشیر، بلندترین سد بتنی غرب آسیا (با طول تاج ۶۸۰ متر و ارتفاع بدنه سد ۱۵۱ متر)، پس از ۲۸ سال انتظار به بهره برداری رسید؛
۱۷۶ مگاوات برق تولید می کند و ضمن ذخیره سازی یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون متر مکعب آب، ۱۴۰ هزار هکتار زمین‌کشاورزی را سیراب می کند.
این سدّ همچنین، آب شرب ۲/۵ میلیون نفر در ۲۰ شهر و ۲ هزار روستا را تامین خواهد کردد.
پتروشیمی ایرانی گچساران، با اعتبار ۱۲هزار میلیارد تومانی ساخته شده، سالانه یک‌میلیون تن اتیلن تولید می کند و برای ۳٠٠٠ نفر ایجاد شغل کرده است.
آزادراه پاتاوه-دهدشت، که با تعبیه ١٣ تونل و ١٨ پل ساخته شده، مسیر ‌بندر امام خمینی تا اصفهان را ٢٧٠ کیلومتر (چهار ساعت) کاهش می دهد.

این طرح های بزرگ، تماما ایرانی است. نمونه ای از جوشش توانمندی ها زیر سایه اراده و امید برای تسهیل زندگی مردم. مردم هم با استقبال گرم، قدرشناسی خود را نشان می دهند.

اما این وسط، محافلی هستند که مثل دشمن رفتار می کنند؛ ناشاد از شادی و امید مردم و حرکت چرخ کار و خدمت.

جز تنگ نظری، حسادت و کینه، و کوچکی شخصیت، چه نام دیگری بر رفتار نشریاتی مثل اعتماد، هم میهن، سازندگی، آفتاب یزد، آرمان و...) می توان گذاشت؟!

ناشاد از امید و شادی مردم!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها