کد خبر: ۵۲۸۰۲۵
زمان انتشار: ۱۰:۱۴     ۲۸ تير ۱۴۰۲
نگاه مثبت محسن بنگر به عملکرد سرخپوشان
بازیکن سابق پرسپولیس نقل‌وانتقالات این تیم را مثبت ارزیابی کرد و گفت: برای پرسپولیس بزرگ‌ترین برد در نقل‌وانتقالات حفظ یحیی گل‌محمدی بود.

به گزارش پایگاه خبری 598، محسن بنگر در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از روند نقل‌وانتقالات پرسپولیس اظهار کرد: برای پرسپولیس بزرگ‌ترین برد در نقل‌وانتقالات حفظ یحیی گل‌محمدی بود. این تیم با حفظ یکسری از بازیکنان خود و با جذب بازیکنان دیگر نه تنها می‌تواند قهرمان لیگ شود، بلکه در آسیا هم حرفی برای گفتن خواهد داشت. در حال حاضر پرسپولیس نیاز به مهاجم خارجی دارد تا تیمش کامل شود. معتقدم پرسپولیس نقل‌وانتقالات خوبی انجام داد و بازیکنانی مورد نیازش را جذب کرد. در مجموع تیم امسال پرسپولیس خیلی بهتر از سال‌های قبل است.

جنگ اول بهتر از صلح آخر است

وی در پاسخ به این پرسش که آیا فکر می‌کنید کار بیرانوند که قراردادش را با این تیم فسخ کرد درست بود یا خیر؟ افزود: بازیکن مطرحی همچون بیرانوند حقش بود که پولش را پس بگیرد. وی بهترین دروازه‌بان ایران است و این گونه مسائل در فصل نقل و انتقالات عادی است. به هر صورت جنگ اول بهتر از صلح آخر است که بازیکن مجبور شود در طول فصل با دغدغه و استرس بازی کند و مرتب درگیر مسائل مالی باشد.

معمای حضور سه مدافع مرکزی آماده

بازیکن سابق پرسپولیس درباره حضور سه مدافع آماده به نام‌های گولسیانی، مرتضی پورعلی گنجی و کنعانی زادگان و این که حضور این سه مدافع چقدر می‌تواند به پرسپولیس کمک کند؟ گفت: حضور این ۳ مدافع قطعا کمک زیادی برای پرسپولیس خواهد بود و تصور می‌کنم یحیی گل محمدی با هوشمندی کامل این بازیکنان را جذب کرده تا سیستم بازی خود را با هر شکلی که می‌تواند تغییر دهد و بهترین سیستم را در طول بازی داشته باشد. حضور این سه مدافع هیچ حاشیه‌ای را برای پرسپولیس ایجاد نمی‌کند و بازیکن همیشه باید مطیع کادر فنی باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که بازیکنانی نظیر کمال کامیابی نیا و سیامک نعمتی از پرسپولیس جدا شدند، ارزیابی شما از این موضوع چیست؟ خاطرنشان کرد: کامیابی‌نیا ۱۰ سال در پرسپولیس بازی کرد و بازیکن بزرگی است. البته به دلیل مصدومیت نتوانست آن طور که باید به پرسپولیس کمک کند، امیدوارم در ذوب آهن موفق باشد. هر چند معتقدم انتخاب او درست و خوب بود. سیامک نعمتی بازیکن خوبی است که زحمات زیادی برای پرسپولیس کشید، امیدوارم او در ادامه مسیر در تراکتور موفق باشد.

پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا

بنگر در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید پرسپولیس بتواند قهرمان آسیا شود؟ تصریح کرد: با امکاناتی که تیم‌های عربستانی از نظر سخت افزاری دارند و ۲۰ سال از فوتبال ما جلو هستند، اگر در جمع ۴ تیم برتر آسیا نیز قرار بگیریم، باید جشن بگیریم. زمانی که استقلال، پرسپولیس و تراکتور برای برگزاری اردوی برون مرزی نمی‌توانند به ترکیه هم بروند، چطور می‌توانیم با امکانات سخت افزاری موجود که از آسیا عقب‌تر هستیم، به قهرمانی آسیا فکر کنیم. به جای تمرکز روی قهرمانی آسیا، فعلا باید به فکر حفظ استعدادهای خود باشیم.

گل‌محمدی، شاه ماهی نقل‌وانتقالات پرسپولیس

وی در پایان همچنین در پاسخ به این پرسش که این روزها در نقل و انتقالات شاهد پرداخت ارقام عجیبی به بازیکنان هستیم، نظرتان در این خصوص چیست؟ گفت: فوتبال حرفه‌ای بازیکنان حرفه‌ای می‌خواهد. کسی نمی‌تواند از این مساله ایراد بگیرد. در حال حاضر در کل دنیا این رویه وجود دارد، هزینه‌ها بالا است و بازیکن برای خرید تجهیزات باید پول زیادی پرداخت کند. البته باید به تمام بازیکنان براساس استعدادی که دارند، پول پرداخت شود اما متاسفانه این طور نیست و مبلغ قراردادها خیلی بالا و پایین می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها