کد خبر: ۵۲۸۱۳۶
زمان انتشار: ۰۹:۱۸     ۰۱ مرداد ۱۴۰۲
در مراسم هیات کف العباس؛
جریان کفر نمی‌خواهد صدای حق و صدای ولی به گوش جامعه برسد. در کربلا هم همین بود که لشکر طاغوت مانع رسیدن صدای سیدالشهدا می‌شد.

به گزارش پایگاه خبری 598، حجت الاسلام والمسلمین میرزامحمدی در مراسم هیات کف العباس در تبیین جنگ رسانه ای دشمن بیان داشت: جریان کفر نمی‌خواهد صدای حق و صدای ولی به گوش جامعه برسد. در کربلا هم همین بود که لشکر طاغوت مانع رسیدن صدای سیدالشهدا می‌شد.

وی افزود: اکنون هم همین ماجراست و دیدیم که غرب مانع شنیدن صدای حق به جامعه می شود. رهبری معظم انقلاب نامه ای به جوانان جهان نوشتند و طاغوت مانع رسیدن این نامه به جوانان غربی شد و این کار سابقه در تاریخ دارد.

استاد میرزامحمدی گفت: در فتنه اخیر [اغتشاشات] دیدیم که دشمن با ۱۸ هزار دروغ رسانه ای به دنبال جدا کردن جامعه از امام بود و همه دیدیم که از هر حربه ای استفاده کردند برای تحریف واقعیت ها.

ایشان در ادامه بیان داشت: منطق به من‌چه و به تو چه مکتب سیدالشهدا جایی ندارد چون قیام‌عاشورا برای امر به معروف و نهی از منکر بود و این محقق نمی شود بجز در پیوند مردم با ولی.

مهمترین رسالت هیأت تمدنی در جامعه چیست؟

مهمترین رسالت هیأت تمدنی، «اجتماع قلوب مؤمنین» برای زمینه‌سازی دولت مهدوی است.

در اهمیت این اجتماع قلوب امام زمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف می‌فرمایند: "وَ لَوْ أَنَّ أَشْیاعَنَا وَفَّقَهُمْ اللَّهُ لِطَاعَتِهِ عَلَی اجْتِمَاعٍ مِنَ الْقُلُوبِ فِی الْوَفَاءِ بِالْعَهْدِ عَلَیهِمْ لَمَا تَأَخَّرَ عَنْهُمُ الْیمْنُ بِلِقَائِنَا"
اگر شیعیان ما که خداوند توفیق طاعتشان دهد، در راه ایفای پیمانی که بر دوش دارند، همدل می شدند(اگر اجتماع قلوب محقق می‌شد)، میمنت ملاقات ما از ایشان به تأخیر نمی افتاد."

 البته مشخص است که اجتماع قلوب با صرف اجتماع ابدان تفاوت دارد؛ اجتماع بدون ارتباط قلبی نمی‌تواند آن جریان حرکت به سمت ظهور را رقم بزند. اجتماع قلوب فقط در ذیل قلب عالم امکان یعنی امام ممکن است ولاغیر.

ولایت امام وقتی در جامعه جاری خواهد شد که بین مؤمنین ولاء جاری شده باشد. مرحوم آیت الله شاه آبادی جریان ولایت بین مؤمنین را مقدمه‌ی اقامه‌ی جریان ولایت اهل‌بیت علیهم‌السلام در جامعه می‌دانستند.

بنابراین مهمترین رسالت هیأت جاری کردن ولاء بین مؤمنین است که با پیوند بین قلوب با ولاء امام محقق خواهد شد.

دشمن چگونه با هیأت تمدنی مبارزه می‌کند؟!

هیأت تمدنی محل اتصال و ارتباط بین مؤمنین است والا اگر منشأ تفرقه باشد مصداقی از مسجد ضرار خواهد بود. در صدر اسلام هم مسجد ضرار، اسم و ظاهر آن مسجد بود امّا در آنجا با اصل اسلام می‌جنگیدند، مسجد بود ولی هدف جریان نفاق، تفرقه بین مؤمنین بود.

امروز هم دشمن برای مقابله با جریان هیأت تمدنی، مرکز فساد تأسیس نمی‌کند بلکه مقابل آن هیأت تأسیس می‌کند، مقابل مرجعیت، شبکه‌ی مرجعیت ایجاد می‌کند و با همین مدل، توطئه و چالش ایجاد می‌کند.

امروز جریاناتی به دنبال انحراف در رسالت هیأت هستند و می‌خواهند هیئاتی که باید بستری برای تحقق ولایت کلیه الهیه امام باشند و در مسیر تمدن سازی و زمینه‌سازی ظهور باشند، در مسیری دیگر حرکت کنند.

در حقیقت دشمن سعی می‌کند مهمترین کارکرد هیأت که اتحاد و انسجام بین مؤمنین است را به اختلاف و افتراق بکشاند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها